شناسهٔ خبر: 54788581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقال دیبالا به اینتر؛ حداکثر تا هفته آینده

کالچیومرکاتو می‌گوید اینتر به جذب پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس، نزدیک شده و دو طرف هیچگاه تا این حد به توافق نزدیک نبوده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات متعددی درباره احتمال پیوستن پائولو دیبالا، ستاره سابق یوونتوس، به نایب‌قهرمان سری آ، اینتر، مطرح بود. امروز کالچیومرکاتو، مدعی شد دو طرف به یک قدمی توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد ستاره آرژانتینی به زودی پای امضای قرارداد با اینتر خواهد نشست.

دوران شش ساله حضور دیبالا در یوونتوس به زودی به پایان می‌رسد و چهار روز دیگر با پایان قراردادش، ستاره آرژانتینی بازیکن آزاد خواهد شد. با اینکه چند باشگاه خارجی هم خواهان به خدمت گرفتن دیبالا هستند اما او تصمیم دارد فوتبالش را حتما در ایتالیا ادامه دهد. کالچیو مرکاتو مدعی است که امضای قرارداد دیبالا با اینتر، بعد از منقضی شدن قراردادش با یووه در روز 30 ژوئن، خیلی زود انجام خواهد شد.

با اینکه مشخص است اینتر بیشترین شانس را برای جذب دیبالا دارد، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام هم به این باشگاه سفارش کرده برای جذب ستاره آرژانتینی تلاش کند. کالچیو مرکاتو می‌گوید چیزی که باعث شده مذاکرات اینتر و دیبالا زودتر از این به سرانجام نرسد، کمبود منابع مالی در نراتزوری است.

بر اساس این گزارش، اینتر به ماروتا اختیار تام داده تا با پائولو دیبالا یک قرارداد سه ساله امضا کند. دستمزدی که اینتر به دیبالا پیشنهاد داده سالی 6 میلیون یورو است.

مانع دیگری که اینتر برای قطعی کردن جذب دیبالا با آن روبرو بوده این است که نراتزوری باید پیش از امضای قرارداد با دیبالا یکی از بازیکنانی را که دستمزد بالایی می‌گیرند، واگذار کند تا بتواند دستمزد دیبالا را در بودجه باشگاه بگنجاند. با توجه به اینکه انتقال میلان اشکرینیار به پاری سن ژرمن قطعی است، این مانع هم از سر راه برداشته شده است.

نظر شما