شناسهٔ خبر: 54788338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیته امداد:

برنامه‌های ویژه‌ای برای اشتغال و خودکفایی مددجویان داریم

بوشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری عصر یکشنبه در ارتباط تصویری با مراسم آغاز توزیع دو هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال میان نیازمندان استان بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله وظایف کمیته امداد است.

وی با عنوان اینکه مأموریت کمیته امداد بسیار حساس به شمار می‌رود، افزود: حضرت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل دغدغه حمایت از محرومان و مستضعفان، فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کرده بودند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه و مجموعه امدادگران در استان بوشهر گفت: وجود نعمت بزرگی همچون نماینده ولی فقیه در استان باعث شده همه حول یک محور وحدت و هماهنگی بسیار خوبی در رسیدگی به محرومان داشته باشند.

بختیاری با اشاره به توزیع دو هزار کولر گازی و هزار و ۵۰۰ یخچال میان نیازمندان استان بوشهر گفت: این استان به واسطه شرایط اقلیمی و گرمای بسیار طاقت فرسا به شکل ویژه در نظر گرفته شده است تا مشکلات نیازمندان به لوازم ضروری سرمایشی مرتفع شود.

وی خاطر نشان کرد: انشاالله با حمایت‌های دولت، نمایندگان مجلس، نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و استاندارها در نظر داریم برنامه‌های سنگینی در امر اشتغال و خودکفایی و همچنین مسکن اجرایی کنیم و اطمینان داریم با مدیریت خوب مدیران کل و امدادگران خدوم و جهادی در استان‌ها می‌توانیم قدم‌های مؤثری را برداریم.

نظر شما