شناسهٔ خبر: 54788288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

طی حکمی صورت گرفت؛

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد تبریز منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد تبریز منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از تبریز، طی حکمی از سوی آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، رحیم وکیل زاده به سمت سرپرست معاونت پژوهش و فناوری واحد تبریز منصوب شد.
در این حکم خطاب به وکیل زاده آمده است:
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان « سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز» منصوب می شوید.
از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از کلیه ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای عمل به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.
1- ارتقاء سطح پژوهش های کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از پژوهش های تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشوردر چارچوب طرح پایش آزاد.
2- افزایش بهره وری در چارچوب رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بستر سازی برای نوآوری فناورانه و اشتغال دانش بنیان اعضای خانواده بزرگ دانشگاه.
3- توجه به ماموریت گرایی مبتنی بر آمایش و پژوهش های مسئله محور.
4- ارتباط موثر با صنعت و هماهنگی و اهتمام جهت پیاده سازی اثر بخش طرح پویش.
5- تعامل موثر و الهام بخش با هیات امناء و مسئولین استانی و کمک در جهت توسعه همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی استان .
6- صیانت از دارائی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط مالی و مدیریت هزینه ها.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با صداقت کاری و امانت داری در انجام امورات محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید .
رحیم وکیل زاده عضو هیات علمی دانشکده حقوق ، الهیات و علوم سیاسی واحد تبریز است که ریاست دبیرخانه هیات امنای استان آذربایجان شرقی ، سرپرست دانشگاه های آزاد اسلامی واحد ورزقان ، بستان آباد، سردرود و اسکو، معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز و رئیس شورای پژوهشی منطقه 2 ، مدیریت گروه فقه و حقوق اسلامی واحد تبریز ، عضویت در کمیته ها و شوراهای مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی ، عضویت حقیقی هیات امنای استان آذربایجان شرقی ، عضویت کارگروه بررسی صلاحیت های عمومی و گزینش اساتید و عضویت کمیته انضباطی منطقه 2 را در سوابق اجرایی و تالیف 4 کتاب ، چاپ چهل مقاله ملی و بین المللی ، یک طرح پژوهشی خاتمه یافته و 8 مورد ریاست و دبیر اجرایی همایش های بین المللی، ملی و استانی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما