شناسهٔ خبر: 54786770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

فعلا از تعطیلات لذت می برم

دی ماریا: یوونتوس بزرگترین باشگاه ایتالیاست

صاحب‌خبر -
آنخل دی‌ماریا ، هافبک چند فصل اخیر پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به خاطر نزدیک بودن جام جهانی قطر، قصد دارد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد.
دی ماریا با پایان یافتن فصل 22-2021 به حضور هفت ساله‌اش در پاری‌سن‌ژرمن پایان داد و حالا قصد دارد فوتبال حرفه‌ای‌ را در لیگی دیگر دنبال کند. گفته می‌شود یوونتوس یا بارسلونا مقصد بعدی او خواهد بود.

این هافبک آرژانتینی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» درباره علاقه‌مندی یووه نسبت به جذب او گفت: «یوونتوس یکی از بهترین تیم‌ها و بزرگترین باشگاه فوتبال ایتالیاست. بله، یووه یکی از تیم‌هایی است که نسبت به جذب من علاقه‌مند است. در حال حاضر به پیشنهادهایم فکر می‌کنم و در عین حال از تعطیلات با خانواده‌ام لذت می‌برم.»

دی ماریا ادامه داد:« همچنان این ایده را در سر دارم که روزی برای بازی به آرژانتین بازگردم. کل خانواده من در آرژانتین خوشحال هستند و همچنین می‌خواهم وقتی به تیم روساریو سنترال بازگشتم به لحاظ فیزیکی در آمادگی لازم باشم. جام جهانی 2022 نزدیک است، به همین خاطر در حال حاضر می‌خواهم به بازی در بالاترین سطح در اروپا ادامه دهم. سپس به بازگشت به آرژانتین به طور جدی فکر خواهم کرد.»
دی ماریا هفت سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن، در 295 بازی به میدان رفت و آمار 93 گل‌زده و 119 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

برچسب‌ها:

نظر شما