شناسهٔ خبر: 54785653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ژائو فلیکس:

رد شایعه انتقال به بارسلونا؛ در اتلتیکو راحت هستم

ژائو فلیکس، ستاره پرتغالی و جوان روخی بلانکوس اعلام کرد که در اتلتیکومادرید باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل بود که اتلتیکومادرید با پرداخت رقم هنگفت 126 میلیون یورو، گران ترین انتقال تاریخ خود را رقم زده و ژائو فلیکس جوان و پرتغالی را جذب کرد. اما این ستاره تکنیکی در فصول اخیر درگیر مصدومیت و افت گاه و بیگاه شده و هنوز همه توانایی های خود را در این باشگاه ارائه نداده است. در ماه های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی ژائو فلیکس از اتلتیکو و انتقال او به بارسلونا یا باشگاهی در لیگ برتر انگلیس منتشر شده است.

اما ژائو فلیکس که برای سپری کردن تعطیلات پیش فصل به سرزمین مادری خود سفر کرده، مدعی شد از بازی کردن برای اتلتیکومادرید رضایت داشته و تمایلی به جدایی از این باشگاه در پنجره تابستانی فعلی ندارد.

ژائو فلیکس گفت: "گزینه جدایی از باشگاه اتلتیکومادرید در فصل تابستان پیش رو برای من روی میز نیست. من از شرایط خود در این باشگاه خوشحالم و کاملا روی بازی های اتلتیکومادرید در فصل بعد متمرکز هستم. خیال من در مورد آینده واقعا راحت است و در این رابطه مشکلی برایم وجود ندارد. خودم می دانم چه توانایی هایی در زمین مسابقه دارم و از درون واقعا خوشحالم. من چند روز در تعطیلات پیش فصل قرار داشته و به این مسائل فکر نمی کردم. البته به تازگی تمرینات خود را برای آماده شدن پیش از شروع پیش فصل آغاز کرده ام، اما در حال حاضر خیلی به فوتبال فکر نمی کنم."

نظر شما