شناسهٔ خبر: 54785313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نارضایتی باشگاه از ستاره برزیلی؛

چرا نیمار در لیست فروش PSG قرار گرفت؟

بر خلاف گذشته، باشگاه پاری سن ژرمن دیگر مشکلی با فروش نیمار در فصل تابستان ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، سایت گل در گزارشی مدعی شد مدیران پاری سن ژرمن دیگر نیمار را به عنوان یک ثروت مهم و ضروری در باشگاه نمی بینند و این باشگاه متمول آماده فروش ستاره سابق بارسلونا در هفته های آینده است. روسای باشگاه پاری سن ژرمن از عملکرد ماه های اخیر نیمار و نگرش او در خارج از میدان چندان رضایت نداشته و دلیلی به حفظ این ستاره گران قیمت برای فصول بعد نمی بینند. 

همچنین رابطه کیلیان امباپه و نیمار در چند ماه گذشته به سردی گراییده و مهم ترین بازیکن باشگاه نیز تمایل چندانی به ماندن این ستاره برزیلی در پاریس ندارد. نیمار در سال های اخیر مسابقات مهم فراوانی را به علت مصدومیت از دست داده و درگیری علنی او با هواداران پاری سن ژرمن در دو سال قبل، باعث شده او دیگر ستاره محبوبی در شهر پاریس در بین مردم نباشد.

البته هنوز سه سال دیگر از قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن باقی مانده و هنوز هیچ تیمی به صورت رسمی برای توافق با این بازیکن اقدام نکرده است. تمرکز این ستاره برزیلی در حال حاضر روی عملکرد سلسائو در جام جهانی قطر 2022 و فتح عنوان قهرمانی در این تورنمنت بوده و خودش میل چندانی به جدایی و از دست دادن تمرکز خود در فصل تابستان ندارد. اما به هر حال بر خلاف فصول قبل، پاری سن ژرمن دیگر تمایلی به حفظ نیمار با چنگ و دندان نداشته و حاضر به مذاکره با هر تیمی برای فروش این ستاره 30 ساله است.

نظر شما