شناسهٔ خبر: 54785291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کامپوس با اختیار تام

جلاد پرتغالی PSG؛ جایی برای مفت‌خورها نداریم

لوئیز کامپوس، مشاور ورزشی پرتغالی جدید پی اس جی قرار است بازوی تنبیهی ناصر الخلیفی در باشگاه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی اخیرا در جریان یک مصاحبه صراحتا گفت که در باشگاه قوانینی جدید حکم‌فرما خواهند بود:«اکنون، موضع پاری سن ژرمن مشخص است؛ بازیکنانی که بخشی از پروژه نیستند، باید باشگاه را ترک کنند. برخی از موقعیت سوء استفاده کرده اند ولی حالا دیگر آن دوران تمام شده است.»

این حرف ها تصادفی نیستند و طبق گزارش لوپاریزین، لوئیز کامپوس، مشاور ورزشی جدید باشگاه، می خواهد بازیکنانی که جایی در ایده های مربی فصل بعد ندارند را از تیم کنار بگذارد. 

به نظر کامپوس بهترین شخص برای اجرای قوانین جدید است.کافی است به حرف های جولیان پالمیری، بازیکن سابق لیل دقت کنید:« کامپوس در لیل بسیار سختگیر بود. او بازیکنانی که در پروژه باشگاه نقشی نداشتند را از گروه جدا می کرد. اجازه نمی داد در رختکن و کنار سایر هم تیمی ها حاضر شوند و حتی پارکینگ‌شان در کمپ تمرینی را هم عوض می کرد. اگر هم در نهایت راضی به جدایی نمی شدند، قرارداد آنها را فسخ می کرد. او با من همین کار را انجام داد.»

در پی اس جی کورزاوا چنین شرایطی دارد و پس از تمدید تا 2024 در دو سال اخیر جایی در ایده های توخل و پوچتینو نداشت ولی بدون هیچ جاه طلبی خاصی، تنها به دریافت دستمزد بالایش اکتفا کرده است. کورزاوا به زودی با شرایط کامپوس آشنا خواهد شد.

نظر شما