شناسهٔ خبر: 54784774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

مدارس غیرانتفاعی‌ها در راه کمیسیون اجتماعی

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی کلیت طرح تعیین تکلیف نیروهای انسانی با حمایت نمایندگان مجلس در صحن علنی رای آورده و برای رفع مشکل همه نیروهای انسانی آموزش‌و‌پرورش و علوم پزشکی به کمیسیون بازگشت.

صاحب‌خبر -

جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروزدر رشت با اشاره به بررسی طرح تعیین تکلیف نیروهای دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها اظهار کرد: کلیت طرح در صحن علنی  رأی آورد اما برای رفع نواقص تعیین تکلیف نیروهای انسانی دوباره به کمیسیون اجتماعی بازگشت.

وی با بیان اینکه دو وزارتخانه آموزش و پرورش و علوم پزشکی بیشترین حجم نیروی انسانی را دارد اما همه نیروهای غیر رسمی و قراردادی این دو وزارتخانه در طرح مذکور دیده نشد، تصریح کرد: در دستگاه علوم پزشکی قرادادی‌هایی مانند قرارداد ۸۹ روزه و همچنین نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش اعم از نهضت، خرید خدمات، غیرانتفاعی و همه گروه‌هایی که با این آموزش و با این وزارتخانه در ارتباط هستند در این طرح دیده نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تعیین تکلیف نیروهای دستگاه‌های دولتی و شرکت‌ها باید همه گروه‌ها به عنوان نیروی انسانی در نظر گرفته شود تا حقی ضایع نشود، افزود: در طرح تعیین تکلیف نیروهای دستگاه‌ها همه گروه‌های غیر رسمی علوم پزشکی و آموزش و پرورش باید لحاظ شود لذا برای رفع این موضوع این طرح به کمیسیون بازگشت.

وی با بیان اینکه نیروهای مدارس غیرانتفاعی هم به عنوان نیروی انسانی آموزش‌و‌پرورش تعریف شده و باید در این طرح دیده شود، گفت: کلیت طرح تعیین تکلیف نیروهای انسانی با حمایت نمایندگان مجلس در صحن علنی رای آورده و برای رفع مشکل همه نیروهای انسانی آموزش و پرورش و علوم پزشکی به کمیسیون بازگشت./فارس

برچسب‌ها:

نظر شما