شناسهٔ خبر: 54784473 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جهاد فرهنگی از جنس

در زمانه‌ای که سیل منجلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ما را هدف گرفته است،

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، ابناءالحسن ع نام گروهی از نوجوانانِ ذاکر اهل بیت علیهم السلام است که به همت استاد درویش گردهم آمده‌اند تا مداحی و ذکر مناقب و مصائب اهل‌بیت عصمت را بصورت معرفتی و علمی فراگرفته و آینده‌ساز مجالس و هیئت‌های بزرگداشت مقام اهل بیت ع شوند.

رسم سالانه گروه ابناء‌الحسن ع این است که برای فینال مسابقات مداحی، عازم مشهد مقدس شوند و در جوار امام رئوف محفل نورانی خود را برگزار کنند. 

امسال نیز مصادف با دحوالأرض و ایام زیارتی امام رضا ع، فینال مسابقات با حضور داوران محترم استاد صابر خراسانی، حاج سیدمحمود علوی و حاج سیدمهدی حسینی و اجرای برنامه توسط مجری صداوسیما آقای مرتضوی در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار گردید.

انتقال مفاهیم، معارف و آموزه‌های پیشکسوتان و پیرغلامان اهل بیت ع به نسل‌های جدید را می‌توان جهاد فرهنگی نامگذاری نمود. در زمانه‌ای که سیل منجلاب در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای، ذهن و فکر کودکان و نوجوانان ما را هدف گرفته است، "ابناءالحسن" نسیم روح بخش امید به آینده است.
 


انتهای پیام/

نظر شما