شناسهٔ خبر: 54784107 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

فیلم منسوب به مصرف موادمخدر در دانشگاه آزاد شیراز تکذیب شد

کلیپ منتشر شده در فضای مجازی منسوب به مصرف مواد مخدر توت فرنگی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، از سال ۱۳۹۸ می‌باشد، که از همان سال انتشار بر اساس اطلاعیه های صادره از سوی این دانشگاه تکذیب شد.

صاحب‌خبر -

درخصوص کلیپ منتشر شده منسوب به مصرف مواد مخدر توت فرنگی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، اداره کل روابط عمومی این دانشگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این کلیپ از سال ۱۳۹۸ در فضای مجازی به نام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انتشار یافته است،که از همان سال  انتشار بر اساس اطلاعیه های صادره از سوی این دانشگاه اعلام گردیده است که هیچگونه واقعه اینچنینی در این دانشگاه به وقوع نپوسته و هیچگونه احضاری در این مورد به اداره حراست دانشگاه صورت نپذیرفته است.

به گزارش فارس، شایان ذکر است دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز از هرگونه وجود یا توزیع چنین مواد مخدری ابراز انزجار نموده و بر ممانعت از مصرف آن تأکید نمودند.

گفتنی است موضوع مذکور در کلیپ یادشده، سال‌ها قبل در یکی از  مدارس کشورهای عربی رخ داده که می‌توان با یک جستجوی ساده در اینترنت فیلم کامل را دانلود و آن را با زبان اصلی مشاهده کرد و بدین ترتیب انتشار خبر و ویدئو فوق که منتسب به دانشگاه آزاد اسلامی شیراز بود، کذب محض است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اعلام نمود این مسائل قطعا ساختگی هستند و نشر دهندگان می‌خواهند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

نظر شما