شناسهٔ خبر: 54783498 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

نیازهای ستاد مبارزه با مواد مخدر را شرکت‌های خلاق پاسخ می‌دهند

رویداد ارائه نیازهای ستاد مبارزه با مواد مخدر نوآوری برگزار می‌شود تا شرکت‌های خلاق در قالب خانه‌های خلاق و نوآوری به این نیازهای فناورانه و نوآورانه پاسخ دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و فناوری خبرگزاری آنا؛ رویداد ارائه نیازهای ستاد مبارزه با مواد مخدر نوآوری برگزار می‌شود تا شرکت‌های خلاق در قالب خانه‌های خلاق و نوآوری به این نیازهای فناورانه و نوآورانه پاسخ دهند.


یکی از خانه‌های خلاق و نوآوری که در حوزه‌های نوآوری‌های اجتماعی و علوم انسانی با حمایت و راهبری ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به کار کرده است، میزبان رویدادی نوآورانه می‌شود تا نیازهای ستاد مبارزه با مواد مخدر را شرکت‌های خلاق تامین کنند.

این خانه خلاق و نوآوری که در حوزه نوآوری‌های اجتماعی فعال است، در حال حاضر با دو شرکت خلاق در حوزه اطلاعات اجتماعی و بازار خدمات عامل المنفعه خیریه‌ای همکاری می‌کند که رویکردی نوآورانه‌ای نسبت به حل مسائل و مشکلات بخشی از اقشار جامعه دارد.

در همین راستا این خانه خلاق و نوآوری رویداد ارائه نیازهای ستاد مبارزه با مواد مخدر به نوآوران، فناوران و خانه‌های خلاق و نوآوری را برگزار می‌کند.

این رویداد یک ریورس پیچ است که ابتدا نیازمندها و چالش‌هایی که در حوزه جلوگیری از عرضه مواد مخدر وجود دارد در آن مطرح و سپس بحث اشتغال‌زایی برای معتادین، آموزش، مشارکت‌های مردمی و نیازهای مرتبط با فناوری‌های نرم بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما