شناسهٔ خبر: 54783487 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

اطلاعیه شماره(2)

جدول زمان‌بندی بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش اعلام شد

جدول زمان‌بندی بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، پیرو اطلاعیه مورخ 4/4/ 1401به اطلاع معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور«سال 1400» «سهمیه مدیریت‌ها و ادارات تابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه» می‌رساند جدول زمان‌بندی بررسی مدارک و مستندات، معاینه پزشکی، مصاحبه و گزینش به شرح ذیل اعلام می‌گردد، ضرورت دارد معرفی‌شدگان براساس برنامه اعلام شده و با در دست داشتن مدارک مشروحه ذیل در محل تعیین شده حضور یابند، بدیهی است عدم مراجعه در زمان مقرر به هردلیل به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت. ضمناً درصورت هرگونه تغییر در برنامه اعلام شده، مراتب ازطریق همین سایت اعلام خواهدشد. با توجه به شیوع ویروس کرونا، توصیه می شود، ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و همراه داشتن ملزومات مورد نیاز از جمله مواد ضدعفونی کننده، ماسک، خودکار و... در تمامی مراحل بررسی مدارک و انجام مصاحبه از آوردن همراه به محل بررسی مدارک جداً خودداری فرمایند.

الف- زمان بررسی مدارک و معاینه پزشکی: دوشنبه مورخ 04/06/ 1401لغایت پنجشنبه مورخ 1401/04/16برابر فهرست و زمان‌بندی

«زمان مصاحبه و سایر مراحل گزینش در موعد بررسی مدارک و انجام معاینات پزشکی به معرفی‌شدگان اعلام خواهدشد.»

ب- مکان بررسی مدارک: کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، روبروی شرکت نفت، پژوهشکده تعلیم وتربیت.

ج- مکان معاینات پزشکی: کرمانشاه، 22بهمن، میدان مرکزی، درمانگاه فرهنگیان.

د-مدارک مورد نیاز:

1-پرینت کارنامه قبولی در آزمون دو برگ (دریافت کارنامه).

2-سه عدد پوشه روغنی (آبی، سبز و قرمز)

3- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده (نام و نام خانوادگی-کدملی درپشت عکس درج شود).

4- اصل شناسنامه و فتوکپی خوانا از تمام صفحات (دو سری).

5- اصل کارت ملی و فتوکپی خوانا از پشت و رو (دو سری).

6- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت و فتوکپی خوانا  (برای آقایان).

7- اصل و تصویر مدارک سجلی همسر و فرزند برای مشمولین تبصره «3» ذیل بند «11».

8- اصل دانشنامه یا گواهینامه موقت بر اساس مدرک تحصیلی مجاز (برابر کد شغل محل انتخابی ) و یک برگ فتوکپی آن.

9- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر.

10- اصل معرفی‌نامه رسمی ازسازمان بهزیستی (برای معلولین).

11- اصل گواهی و سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و... برای داوطلبانی که به جهت داشتن کبر سنی به هنگام ثبت نام، داشتن سابقه خدمت تمام وقت دولتی و...را اعلام نموده‌اند.« تبصره «2»ذیل بند «11» از بخش دوم دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون»

12- ارایه گواهی ایثارگری برای پذیرفته‌شدگان سهمیه  ۵% ایثارگران از مراجع ذیربط.

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده‌های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود.

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل.

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

13- ارائه گواهی مبنی بر حفظ قرآن« درجات 1تا3 » از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی توسط حافظان قرآن داوطلب مشاغل دبیر معارف اسلامی و مربی امورتربیتی.

14- دریافت و تکمیل فرم استشهاد محلی جهت تایید فرم خود اظهاری مبنی بر بومی شهرستانی «احراز سابقه ده سال محل سکونت و تایید ساکن بودن فعلی» در شهرستان مورد تقاضا. «ارایه اصل و تصویر فرم استشهاد محلی به کارگروه بررسی مدارک ضرورت دارد»

یادآوری: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می‌تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد.

15- دریافت و تکمیل نمون برگ های ذیل:

  • فرم اطلاعات فردی (گزینش)
  • فرم استشهاد محل سکونت
  • نمون برگ شماره 2 (ارزیابی مدارک و مستندات )
  • نمون برگ شماره 6 (ارزیابی بخش کمی،سوابق آموزشی و پژوهشی)
  • نمون برگ شماره 7 (اعلام آمادگی برای انجام معاینات پزشکی)
  • نمون برگ شماره  8 (خود اظهاری سوابق بیماری)

یادآوری- همراه داشتن فرم ها و نمون برگ‌ها الزامی می‌باشد.

16- ارایه اصل و تصویر گواهی معتبر درخصوص سوابق آموزشی ، پژوهشی، مدرک زبان معتبر، نرم‌افزارها و دانش کامپیوتر «برگزیدگان علمی دانشجویی، مقاله، کتاب، ثبت اختراع، کسب مقام در جشنواره های معتبرعلمی و هنری، پایان‌نامه و طرح‌های تحقیقاتی، اقدامات ویژه «دانش بنیان و کارآفرینی» نرم افزار‌های تخصصی مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضا»

* بدیهی است معرفی‌نامه‌های مندرج در بندهای فوق الذکر باید تحت عنوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه صادر شده باشد.

17- همراه داشتن دفترچه بیمه برای انجام معاینات پزشکی.

د: سایر موارد قابل توجه:

1- رعایت کلیه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور «سال 1400» مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اصلاحیه بعدی آن از سوی داوطلبان الزامی می‌باشد.

2- پس از بررسی و احراز صحت مدارک براساس کلیه شرایط و ضوابط مندرج در آگهی استخدام توسط کارگروه مربوطه، در صورتی که داوطلب براساس تشخیص پزشک معتمد آموزش و پرورش‌، دارای سلامت جسمانی، روانی و توانایی حسن انجام وظایف محوله برای شغل معلمی شناخته شود، با دریافت فرم مربوط به مرحله مصاحبه معرفی می شود.

3- چنانچه داوطلبی بدون توجه به مفاد آگهی استخدامی، خود را به عنوان بومی شهرستان، محل انتخابی و یا مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت معرفی نموده باشد، در زمان بررسی مدارک توسط کارگروه بررسی مدارک و مستندات، امتیاز مذکور لغو و از نمره مکتسبه کسرخواهدشد و وضعیت متقاضی براساس نمره مکتسبه جدید دررقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهدگرفت.

4- معرفی داوطلب برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه در گزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (70%) آزمون کتبی و سی درصد (30%) مصاحبه استخدامی و با درنظر گرفتن سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) خواهد بود.

5- داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردی را از سایت دبیرخانه هیات مرکزی گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir دریافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

 6- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی استخدام و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب، محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارایه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام می باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌گردد.

لازم به ذکر است QR کد و لوکیشن دانشگاه فرهنگیان و درمانگاه فرهنگیان به شرح ذیل می باشد.

QR کد درمانگاه فرهنگیان

لوکیشن دانشگاه فرهنگیان

لوکیشن درمانگاه فرهنگیان

QRکد دانشگاه فرهنگیان

نظر شما