شناسهٔ خبر: 54781723 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

اطلاعیه شماره 1

قابل توجه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی سال 1400 آموزش و پرورش

.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان؛ مدیریت منابع انسانی و اموراداری در اطلاعیه شماره (1) چگونگی و شرایط دریافت مدارک داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1400 را به شرح زیر اعلام کرد:

الف) در اجرای دستورالعمل ها و برابر مقررات به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نمی‌شود و با توجه به برنامه ریزی و زمان بندی انجام شده جهت حضور داوطلبان، ابراز دلایلی مانند مفقودی، عدم امکان دسترسی به مدارک، عدم دریافت مدرک تحصیلی و... قابل پذیرش نبوده و امکان دریافت مدارک در فرصت‌های بعد فراهم نمی ‌باشد. پس لازم است داوطلبان مدارک را به طور کامل پیش از زمان مراجعه آماده نمایند.

ب) در مواردی که براساس دفترچه، داوطلب حسب بندهای پیش بینی شده به واسطه (همسر، پدر و مادر و...) از سهمیه یا امتیازاتی مانند (ایثارگری، افزایش سن مقرر و...) استفاده می کند ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی افراد یادشده ضروری است. 

ج) گواهی ‌های ارائه شده حسب مورد می بایست با عنوان اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و پس از فروردین ماه سال جاری صادر شده باشد.

د) ارائه 2 سری تصویر (کپی) از موارد 4 ،5، 6، 7

هـ) تصویر (کپی) از مدارک می بایست خوانا، واضح، کامل و با کیفیت مطلوب و بدون خدشه تهیه شود و به همراه داشتن اصل تمامی مدارک جهت تطبیق ضروری است.

مدارک مورد نیاز:

1) یک عدد پوشه سبز رنگ برای خانم ها و آبی رنگ برای آقایان (بدون پانچ کردن مدارک)

2) گیره

3) عکس 4*3 سه قطعه درون پاکت (باکیفیت مطلوب/ مربوط به سال جاری/ رنگی با زمینه روشن/ بدون روتوش) و پشت نویسی شده

4) اصل شناسنامه عکس دار فرد پذیرفته شده / فرزند / همسر به همراه تصویر تمام صفحات

5) اصل و تصویر کارت ملی

6) اصل مدرک پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائم از خدمت (داوطلبان برادر)

توجه: مبنای محاسبه سن 1400/11/27 می‌باشد.  

7) مدرک تحصیلی: «اصل دانشنامه» یا «گواهی موقت پایان تحصیلات عکس دار» با فرمت استاندارد دانشگاه (برابر کد شغل- محل انتخابی) در این بند مورد پذیرش می باشد و عدم ارائه آن به منزله نقص مدرک تلقی می گردد.

توجه: تاریخ فراغت از تحصیل/ پایان خدمت نظام وظیفه/ تاریخ صدور کارت معافیت دائم می بایست قبل از 1401/3/6 باشد. بدیهی است به تاریخ های پس از زمان یاد شده ترتیب اثر داده نمی شود. 

تبصره1: ارائه مکاتبه تعداد واحدهای گذرانده شده، مدارک در دست بررسی و... خارج از موارد فوق مورد پذیرش نمی باشد و داوطلب با وضعیت «رد مدارک» از ادامه فرآیند باز می ماند.

تبصره2: تطبیق رشته تحصیلی و شغلی با توجه به دفترچه آزمون و ثبت نام در سامانه ضروری است.

تبصره3: آخرین مهلت ارائه مدرک تحصیلی نخبگان براساس گواهی بنیاد ملی نخبگان حداکثر 12 ماه بعد تاریخ برگزاری آزمون  استخدامی 1401/2/16 می باشد.

8) ارائه معرفی نامه از سازمان بهزیستی استان که براساس آن در سامانه سازمان سنجش ثبت نام صورت گرفته است. (ویژه سهمیه معلولان)

9) نمون برگ شماره 2 لازم به ذکر است فرم شماره 2 به صورت یک رو و خوانا در روز بررسی مدارک تحویل گردد.

10) نمون برگ شماره 5 (معرفی نامه جهت حضور در مصاحبه علمی)

ایثارگری یا مدارک مربوط به افزایش حداکثر سن مقرر

10) ارائه گواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای: داوطلبان جانباز، آزاده، فرزند، همسر، خواهر، برادر، پدر و مادر شهید، فرزند و همسر جانباز 25% به بالا، فرزند جانباز زیر 25%، همسر و فرزند آزاده که دارای یک سال و بالاتر اسارت می باشند و فرزند آزاده کمتر از  یک سال اسارت.

11) ارائه گواهی حضور داوطلبانه در جبهه با رعایت نامه شماره 201/14/50/م/4/ن مورخ 93/6/22 معاونت نیروی انسانی معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل ن.م، اداره منابع انسانی با موضوع یکنواخت سازی گواهی جبهه رزمندگان برای: رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان.

تذکر1 مهم: تاییدیه مدت حضور داوطلبانه اختیاری در جبهه ها با معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی می باشد. (کارت ایثارگری و گواهی از سایر مراجع قابل پذیرش نمی باشد.)

تذکر2 مهم: تاریخ گواهی های ارائه شده باید از فروردین سال جاری به بعد باشد. همچنین «کارت ملی ایثار» جدید ستاد مشترک قابل بررسی می باشد.

گواهی استعلام سوابق خدمت غیر رسمی و تمام وقت جهت افزودن به حداکثر سن مجاز

12) تاییدیه معتبر از مراجع و دستگاه های ذی صلاح با شرایط اعلام شده در بند 11 (ارائه اصل گواهی سوابق خدمت غیررسمی و تمام وقت در دستگاه های اجرایی ازتاریخ ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به بعد که حقوقشان از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است (برای افرادی که سوابق مذکور از سن آنان کسر می گردد)  از شرایط عمومی مندرج در صفحه 2 دفترچه راهنمای آزمون برای داوطلبانی که بند مزبور را تکمیل نموده اند. ضمنا ارائه سوابق بیمه از سازمان مورد نظر نیز الزامی می باشد.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

12) برای داوطلب مرد به ازای تاهل، یک سال و نیز به ازای داشتن هر فرزند یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب اضافه خواهد شد. (حداکثر 5 سال)

برای داوطلب زن، به ازای داشتن هر  فرزند یک سال به سقف محدوده سنی داوطلب اضافه خواهد شد. (حداکثر 5 سال)

13) افرادی که به استناد یکی از قوانین و مقررات موضوعه (تبصره 2 ماده واحده نحوه جذب منابع انسانی در مشاغل آموزشی و تربیتی وزارت آموزش وپرورش جلسه شماره 833 مورخ 1399.08.27 شورای عالی انقلاب فرهنگی) با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش همکاری کرده اند مدت همکاری تمام وقت این افراد از حداکثر سن برای شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر می شود. (ارائه ابلاغ رسمی همکاری تمام وقت  با آموزش وپرورش و سوابق واریزی بیمه)

14) چنانچه در هر مرحله از آزمون، اعلام نتیجه، مصاحبه استخدامی، پذیرش نهایی مشخص شود که مدارک ارائه داوطلب مغایر با شرایط مندرج در دفترچه آزمون استخدام بوده، داوطلب از فرآیند جذب و استخدام حذف و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت.

15) چنانچه داوطلبان مشمول بهره مندی از امتیاز نخبگی موضوع بخشنامه شماره 34/710 - 92/7/29 می باشند، لازم است مدارک و مستندات مربوطه از بنیاد نخبگان دریافت و به کارگروه بررسی مدارک ارائه نماید.

16) داوطلبان معرفی‌شده برای مصاحبه استخدامی موظفند فرم اطلاعات فردی را دریافت و نسبت به تکمیل دقیق آن (با تهیه دو نسخه کپی از آن) و الصاق عکس به هر یک از برگه ها (جمعاً 3 قطعه عکس) اقدام و به همراه تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی و آخرین مدرک تحصیلی، هم زمان با تحویل سایر مدارک در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

17) آن دسته از داوطلبانی که در مشاغل، دبیر معارف اسلامی و مربی امورتربیتی در مدارس پذیرفته شده اند و از امتیاز حافظان قرآن بر اساس مصوبه 573 شورای عالی انقلاب فرهنگی استفاده نموده اند، لازم است مدرک تخصصی حفظ قرآن خود را که با امضاء وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر گردیده، به همراه داشته باشند. 

18 ) گواهی و مدارک مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و دانش کامپیوتربراساس نمون برگ شماره 6 (ارزیابی سوابق آموزشی و پژوهشی)

19) آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان (به جز مرکز استان)  و از بند مربوط به احراز سابقه ده سال محل سکونت استفاده نموده اند ضرورت دارد جهت تایید اطلاعات خوداظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، فرم استشهاد محلی موضوع بخشنامه شماره 369488  - 99/7/27 سازمان اداری و استخدامی کشور را تکمیل نموده و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به محل بررسی مدارک، به همراه داشته باشند. درصورت عدم ارائه مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی، لغو گردیده و ضریب آن از نمره کسب شده کسر خواهد شد و وضعیت متقاضی بر اساس نمره جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

تذکر: داشتن گواهی تحصیلی در مقاطع تحصیلی ابتدایی ، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه برای آن دسته از معرفی شدگان مرحله بررسی مدارک که از امتیاز بومی شهرستان به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال محل سکونت استفاده می نمایند مشروط بر ارائه استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا است.

 

زمان و مکان دریافت و بررسی مدارک داوطلبان پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 1400  

محل مراجعه تمام داوطلبان (آقایان و خانم ها) به نشانی: سمنان، میدان امام خمینی(ره)، مدرسه نبوت می باشد.

تذکر مهم: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی لازم است داوطلبان ضمن استفاده از ماسک و خودکار شخصی و... فقط در ساعت تعیین شده مراجعه نمایند. همچنین برای انجام معاینات پزشکی، داشتن دفترچه بیمه ضروری است.

 

 

لیست پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت (کلیک کنید)

فرم اطلاعات فردی

فرم استعلام سوابق

فرم بومی بودن

فرم شماره 2

فرم شماره 5

فرم شماره 6

نظر شما