شناسهٔ خبر: 54781226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲ آسیب دیده از سیلاب شهرستان سرباز اسکان یافتند

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۱۲ آسیب دیده سیل و آبگرفتگی شهرستان سرباز در چند روز اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا میربهاء الدین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهارداشت: در پی بارندگی روز گذشته در شهرستان سرباز ۲ روستا دچار آسیب شد که تیم‌های عملیاتی این جمعیت به همراه ۶ نجاتگر  و ۲خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: چادرامدادی، پتو، موکت، سبد غذایی و والر از جمله اقلام توزیع شده بین آسیب دیدگان سیل و آبگرفتگی در شهرستان سرباز بود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تیم های جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان احتمالی هستند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بارش ها بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی خبر داد و گفت: بارندگی در ۲۲ ایستگاه هواشناسی این استان از روز گذشته تا کنون ثبت شده است.

محسن حیدری اظهارداشت: مجموع بارندگی دو روز گذشته در ایستگاه های هواشناسی مچان، رییس آباد و کجدر از توابع سرباز تا کنون به ترتیب ۶۵ ، ۲۱.۵ و ۱۷ میلی‌متر، آبگاه، مهبان، دهیرک از توابع نیکشهر به ترتیب ۱۸، ۲۴ و ۴۰، قصرقند ۱۳، ایرانشهر ۱۶.۶، نیکشهر ۱.۴ و چگرد و کارواندر از توابع خاش به ترتیب ۵۰ و ۲۵ میلی‌متر گزارش شده است.

نظر شما