شناسهٔ خبر: 54780859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

واکنش دانشگاه آزاد اسلامی شیراز به یک خبر

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در واکنش به یک خبر (کلیپ)اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شیراز، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز در راستای کلیپ منتشرشده منسوب به مصرف مواد مخدر توت فرنگی توسط دانشجویان این دانشگاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این کلیپ از چند سال قبل (سال ۱۳۹۸) در فضای مجازی به نام دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انتشار یافته که از همان زمان بر اساس اطلاعیه‌های صادره از سوی دانشگاه (طبق تکذیبیه) اعلام شد که هیچگونه واقعه چنینی به وقوع نپوسته و هیچگونه احضاری در این مورد به اداره حراست دانشگاه صورت نپذیرفته است.

در ادامه اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی شیراز آمده است: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شیراز نیز از هرگونه وجود یا توزیع چنین مواد مخدری ابراز انزجار کرده و بر ممانعت از مصرف آن تأکید کرده‌اند. موضوع در کلیپ بادشده، سال‌ها قبل در یکی از مدارس کشورهای عربی رخ داده که می‌توان با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت فیلم کامل را دانلود و آن را با زبان اصلی مشاهده کرد. به این ترتیب انتشار این خبر و ویدئو منتسب به دانشگاه آزاد اسلامی شیراز، کذب محض است.

اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تأکید کرده است که این مسائل قطعا ساختگی هستند و نشردهندگان می‌خواهند فضای دانشگاه را ملتهب کنند.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

نظر شما