شناسهٔ خبر: 54779789 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جشنواره ۱۰ روزه فرهنگی ورزشی پاتوق خانواده‌ها می‌شود

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: در منطقه ای از سطح شهر که از لحاظ فرهنگی، مکانی و پارکینگی مناسب باشد سعی داریم جشنواره فرهنگی و ورزشی را به مدت ۱۰ روز برای مردم اجرا کنیم تا این جشنواره ها به پاتوق خانوادگی تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران امروز یکشنبه ۵ تیرماه در نشست خبری با اصحاب در تشریح عملکرد خود اظهار کرد: اعتقاد شهرداری تهران بر این است که علاوه بر کالبد شهر به درون انسان اهمیت داده شود چراکه باید به دنبال حال خوب مردم باشیم. 

وی با اشاره به اینکه ما فقط به دنبال بهبود حال فیزیکی مردم نیستیم بیان کرد:  باید به دنبال حال خوب درون مردم باشیم تا جامعه زیبا تر شود همچنین باید خانواده محوری گسترش یابد. 

اوجاقی ادامه داد: در دوران کرونا دچار فرسودگی بدنی شدیم و بخش ورزشی شهر به این امر کمکرسانی کرد. نقطه قوت در این زمینه این بود که در دوران کرونا مردم متوجه شدند که سلامت جسم اهمیت بسیاری دارد. 

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران درباره نحوه برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی عنوان کرد: در منطقه ای از سطح شهر که از لحاظ فرهنگی، مکانی و پارکینگی مناسب باشد سعی داریم جشنواره فرهنگی و ورزشی را به مدت ۱۰ روز  برای مردم اجرا کنیم تا این جشنواره ها به پاتوق خانوادگی تبدیل شود. 

وی با تاکید بر اینکه شهرداری با افتتاحیه و مراسم ها سعی بر استمرار حال خوب مردم دارد خاطرنشان کرد: هر جشنی که متعلق به شهرداری باشد رایگان و هیچکس حق ندارد هیچ مبلغی را دریافت کند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما