شناسهٔ خبر: 54758452 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال روستای مله‌کبود شهرستان دالاهو به شبکه ملی اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه با اشاره به ارتقاء یک سایت روستایی، بیان کرد: تکنولوژی سایت تلفن همراه روستای مله کبود از توابع شهرستان دالاهو توسط اپراتور همراه اول ارتقاء و به شبکه ملی اطلاعات متصل ‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، شهریار بهنیا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه در بازدید از وضعیت ارتباطی شهرستان دالاهو، بیان کرد: این اداره کل تلاش می‌کند تا ارتباطات و اینترنت مناسب در دسترس همه روستاییان قرار گیرد.

بهنیا افزود: در سال‌های اخیر تلاش‌های بسیاری در سطح استان در زمینه توسعه شبکه‌های مخابراتی صورت گرفته و چند اپراتور تلفن همراه در استان مشغول به فعالیت هستند که دامنه گسترش آنها از ‌شهرها تا روستاهای دورافتاده، توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: روستای مله کبود از توابع شهرستان دالاهو، با جمعیت 109 نفری دارای 28 خانوار است که به علت شرایط جغرافیایی کوهستانی پوشش اینترنت مطلوبی نداشت اما با تلاش کارشناسان حوزه ارتباطات در روستا، سایت همراه اول در این روستا ارتقاء پیدا کرد و پوشش ارتباطی و خدمات نسل سوم تلفن همراه برقرار شد.

نظر شما