شناسهٔ خبر: 54755561 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراهم شدن شرایط خدمت رسانی با تعامل سران سه قوه

استاندار خراسان جنوبی تعامل سه قوه را زمینه ساز شرایط خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

قناعت در دیدار با حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: ارتباط بسیار خوب سران سه قوه و تعاملی که به منظور حل مشکلات کشور به وجود آمده، شرایط را برای خدمت رسانی بهتر فراهم آورده است.

او با بیان این که این تعامل را باید به فال نیک بگیریم، گفت: امیدواریم در سایه این همدلی و هم افزایی، شاهد پیشرفت و ترقی کشور بیش از گذشته باشیم.

قناعت گفت: این تعامل باید در حوزه‌های زیردستی در استان نیز رقم بخورد تا بتوانیم برای رفع مشکلات استان، گام‌های مؤثرتری برداریم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به همراهی‌های همیشگی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مردم با وجود این که بیشترین فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و ضعف‌های مدیریتی را متحمل شده اند، اما در این ۴۳ سال گذشته همواره همپای نظام بوده اند و همراهی خود را از آرمان‌ها دریغ نورزیده اند.

او در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی‌های شخصیتی دکتر بهشتی اشاره کرد و از وظیفه خطیر کارکنان حوزه قضا گفت.

حجت الاسلام موحدی راد رئیس کل دادگستری استان نیز به تشریح بخشی از دستاورد‌های دستگاه قضایی خراسان جنوبی پرداخت و گفت: حسب فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی و با توجه به ضرورت ارتباط تنگاتنگ با مردم، حضور در جمع مردم را به طور ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

او با ارائه آماری از وضعیت استان به لحاظ میزان شیوع آسیب‌های اجتماعی و اقدامات حوزه قضایی در این زمینه، داده‌های درست و به روز را مهمترین عامل در توفیق برنامه‌ها در کلیه دستگاه‌ها عنوان کرد.

حجت الاسلام موحدی راد از اقدامات و پیگیری‌های استاندار درخصوص راه اندازی مرکز ماده ۱۶ قدردانی کرد و گفت: با راه اندازی این مرکز، بخش عمده‌ای از دغدغه‌ها و مشکلات را در بحث جمع آوری معتادان متجاهر رفع خواهد کرد.

نظر شما