شناسهٔ خبر: 54755374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازرس کل استان یزد: هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی نباید تعطیل شود

بازرس کل استان یزد با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی نباید تعطیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر طالبی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان دستگاه قضا در یزد، با گرامی داشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی دکتر شهید بهشتی اظهار داشت: فعالیت  و خدمت‌رسانی قوه قضاییه با ساختار جدید و سند تحول و با محوریت تکریم مردم دو چندان شده است و حتی در زمان فراگیری ویروس کرونا خللی در ارائه خدمت‌رسانی قضایی به مردم وارد نشده است.

بازرس کل استان یزد گفت: تمام توان و تلاش دادگستری و بازرسی کل استان و سازمان‌های وابسته به این قوه در خدمت‌دهی دستگاه‌های دولتی و اجرای صحیح قوانین به‌کار گرفته می‌شود.

وی در خصوص حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع آن گفت: حمایت از واحد‌های تولیدی با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته‌های تخصصی مربوطه در مجموعه قوه قضاییه در حال پیگیری است و نهایت تلاش شبانه‌روزی هم در تنظیم قوانین و مقررات و رویکرد‌های جدید تثبیت در خدمت رسانی، در حال انجام است و در چند سال اخیر سعی بر این بوده تا هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهکاری تعطیل نشود. 

طالبی بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخبگان و خبرنگاران و قشرهای مختلف مردم تأکید و اظهار داشت:‌ استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نخبگانی و ائمه جماعات و خبرنگاران  نیز از جلوه‌های مهم مردمی‌سازی قوه‌ قضائیه است که در این راستا سازمان بازرسی بخشی  از خدمت‌رسانی و نظارت و بازرسی خود را با نظارت همگانی و گزارشات و اعلامات  انجام داده و در صورت انعکاس گزارشات و اعلامات مردمی به این سازمان مورد بررسی قرار داده تا اگر انحرافی از قانون شده باشد، سازمان بازرسی برخوردی قاطع انجام می‌دهد.

انتهای پیام/781/ح

نظر شما