شناسهٔ خبر: 54742486 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

انتقادات عجیب یک روحانی: چرا دخترها شلوار پاره می پوشند /دختر و پسرها در کوه ها سرگردان هستند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید برخورد قضایی محسوسی هم با ناهنجاری ها در فضای مجازی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مسئولان دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته قوه قضاییه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست آیت الله سید نصیر حسینی با تبریک هفته قوه قضاییه پاسداشت شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی اظهار کرد: باید راه قانون‌گریزی را مسدود کنیم بخشی با کار فرهنگی صورت می‌گیرد و بخشی هم باید با برخورد محکم قضایی انجام شود روحانیون و منبریان هم وظیفه دارند با وعظ خود جلوی قانون‌گریزی را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از رواج بدحجابی در شهرهای استان گفت: در نزدیکی منزل ما تا ساعت های بعد از نیمه شب نمی‌توانستیم از صدا و حرکات اراذل و اوباش بخوابیم اما خوشبختانه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی کاری شده که اراذل و اوباش کمتر می‌توانند عرض اندام کنند و عربده کشی و قمه کشی تا حدود بسیار زیادی کم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وقتی به کف خیابان نگاه میکنیم وضعیت مناسبی دیده نمی شود و در شان و شایسته انقلاب و مکتب و نظام جمهوری اسلامی نیست گفت: مشکلات زیادی داریم که یکی از آنها همین پوشش های نامناسب است چرا باید دختر مسلمان شیعه شلوار پاره به پا کند برخی از این پوشش‌ها معاندت است مقابله با احکام الهی بوده که باید حرکت جدی در استان صورت بگیرد.

این خطیب حمعه گفت: برخی‌ها می‌گویند کار فرهنگی انجام دهید و نباید مقابله با این گونه افراد و بدحجابی ها شود کار فرهنگی تا اندازه‌ای جواب می دهد تا کنون چه کسی یا مسئولین و یا نیروی انتظامی در کوچه و خیابان با این بدحجابی های رایج مقابله کرده چه موقع می خواهند چنین چیزهایی را در کف خیابان جمع کنند. 

آیت الله حسینی در ادامه اظهارات خود انتقاد شدید از وضعیت گروه‌های کوهنوردی و عدم ساماندهی آن‌ها در استان کرد که اوضاع ندارند دخترانی که با آن گونه لباس‌های نامناسب و با افراد مختلف و به صورت مختلط گاها در کوه‌ها سرگردان هستند و هیچ گونه قانون و شرعی هم رعایت نمی شود.

وی از وضعیت فضای مجازی هم انتقاد کرد و گفت: باید برخورد قضایی محسوسی هم با ناهنجاری ها در فضای مجازی انجام شود.

برچسب‌ها:

نظر شما