شناسهٔ خبر: 54741300 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

صحبت های سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از شکست آمریکا

ملی پوش والیبال ایران خواستار حمایت مردم از تیم ملی شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی تیمش مقابل آمریکا گفت: خدا را شاکریم که بازیکنان مزد تلاش‌شان را گرفتند. بعد از چند باخت فشار زیادی را تحمل کردیم که این موضوع به دلیل تجربه کم بازیکنان بود. امروز بازیکنان توانستند کیفیت خوبی را از خودشان نشان دهند و در شرایط سخت موفق شدند. البته اتفاق خاصی رخ نداده به هر حال مسابقات طولانی و سخت است و یکی از بازی‌هایی را که باید انجام می‌دادیم و به موفقیت می‌رسیدیم را پشت سر گذاشتیم. خوشحالم که پیروز شدیم و مردم خوشحال شدند. امیدوارم مسیر برای ایران هموارتر شود و بازیکنان عملکردی را نشان دهند که در نهایت موجب شادی مردم شود.

میلاد عبادی‌پور در خصوص برد مقتدرانه ایران برابر آمریکا، گفت: جا دارد که در ابتدا به تک تک بازیکنان تیم ایران خسته نباشید بگویم و همچنین تبریکی به مردم عزیز ایران داشته باشم که در هر شرایطی ما را حمایت کردند.  همان طور که چندین بار گفته بودم و الان هم یادآوری می‌کنم تیم ایران فقط برای کسب تجربه اینجا آمده است. این افتخار  را داشتیم برابر تیم بزرگی مثل آمریکا والیبال بازی کنیم و واقعا از این بازی لذت بردیم. کاری به نتیجه برد و باختش ندارم، بازی برابر تیم‌های بزرگی مثل آمریکا، برزیل و لهستان بازی کردن لذت بخش است و واقعا بازی امروز لذت بخش بود.خیلی خوشحالم که بچه های تیم ایران امروز به نحو احسن از این فرصت استفاده کردند و توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: آنالیز خوبی داشتیم و تمام عزم خود را جزم کردیم که مسابقه را ببریم و خداراشکر با توانایی بازیکنان و تدابیر کادر فنی توانستیم پیروز بازی باشیم.

وی درباره ویدیوچک ست دوم توضیح داد: امتیاز آخر ست دوم بود پشت خط زن آمریکا اسپک زد و من دیدم که پای او از وسط زمین زیر تور رد شد و به بهروز عطایی گفتم که ویدیوچک درخواست دهد. خدا را شکر امتیاز به تیم ایران رسید.

وادی افزود: همه با هم همدل بودیم و انگار یک نفر در زمین حضور داشت و هر کس به زمین آمد عالی بازی کرد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی‌های بهتری به نمایش بگذاریم.

امین اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن میدان نیز گفت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی را سه بر صفر ببریم. از نظر روحی و بدنی خسته نشدیم هرچند تمام توان‌مان را گذاشتیم. روز گذشته و امروز کادر فنی آنالیز کاملی از بازیکنان حریف در اختیارمان گذاشتند و خدا را شاکریم که دل مردم را شاد کردیم. ان شالله بتوانیم با همین روند بازی‌ها را ادامه داده و به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. دیروز برابر بلغارستان روز بد تیم ایران بود و امروز توانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. می‌توانیم بهتر از این هم باشیم ولی به هرحال خوشحالیم که بازی را به بهترین شکل به پایان رساندیم.

امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم ایران برابر آمریکا گفت: خدا را شاکرم که پیروز میدان شدیم. من ستاره بازی نبودم و همه بازیکنان یک دل بودند تا توانستیم از این مسابقه پیروز بیرون بیاییم. خوشحالم که دل مردم را شاد کردیم و شرایط خودمان هم بهتر شد. شرایط روحی تیم پس از باخت‌ها بد شده و فشار زیادی روی بازیکنان بود اما خودمان را جمع و جور کردیم و هم قسم شدیم تا جدا از نتیجه، یک نمایش خوب برابر آمریکا داشته باشیم. در والیبال نمایش خوب مساوی برد است و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد. تیمی هستیم که پس از 14-13 سال و گذر از یک نسل خوب به این نقطه رسیده‌ایم. هرچند که از نسل قبلی هم چند بازیکن در ترکیب فعلی هستند، اما بیشتر بازیکنان جوان هستند و من از مردم می‌خواهم که حمایت‌مان کنند و بعد از باخت‌ها از تیم ملی ناامید نشوند. مطمئن باشید در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

 

نظر شما