شناسهٔ خبر: 54737348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مجازات سنگین در انتظار عاملان مرگ مارادونا

ورزش سه نوشت: ممکن است عاملان مرگ دیگو مارادونا سال‌های سال را پشت میله‌های زندان سپری کنند.

صاحب‌خبر -

به دنبال شکایت دو فرزند از پنج فرزند مارادونا از روند درمان او، تحقیقاتی در مورد پرونده مرگ این ستاره محبوب آغاز شد. حالا یک قاضی در آرژانتین روز چهارشنبه بر اساس شواهدی مبنی بر اینکه آنها در نوامبر 2020 اقداماتی که می‌توانست از مرگ مارادونا جلوگیری کند؛ انجام نداده‌اند، دستور داد تا هشت نفر شامل پزشک خانواده و پرستاران مارادونا، به اتهام فتل عمدی محاکمه شوند.

هیئتی متشکل از 20 متخصص پزشکی که توسط دادستان عمومی آرژانتین تشکیل شد، سال گذشته به این نتیجه رسیدند که روند درمان مارادونا پر از نقص و اشتباه بوده است. به نظر می‌رسد این اسطوره محبوب با درمان مناسب در یک مرکز پزشکی باکیفیت، شانس قابل توجی برای زنده ماندن داشته و اتفاق رخ نداده است.

مجازات سنگین در انتظار عاملان مرگ مارادونا

کارشناسان دریافتند که این گروه، مارادونا را برای دوره‌ای طولانی و دردناک که منجر به مرگ او شده، تنها گذاشته و به سرنوشت خود رها کرده بودند. متهم این پرونده جراح مغز و اعصاب و پزشک خانواده (لئوپولدو لوکه)، روانپزشک (آگوستینا کوساچوف)، روانشناس (کارلوس دیاز)، هماهنگ کننده بخش پزشکی (نانسی فورلینی)، هماهنگ کننده بخش پرستاری (ماریانو پرونی)، پرستاران (ریکاردو آلمیرون و داهیانا مادرید)، و پزشک بالینی (پدرو پاگلو) هستند.

دادستان این افراد را به نقض قوانین و بی احتیاطی متهم کرده‌اند. آنها در معرض مجازات‌هایی از هشت تا 25 سال زندان هستند. البته تا امروز که همه این افراد این اتهامات را رد کرده‌اند و هیچ‌یک نیز در بازداشت موقت نیستند. مرگ مارادونا طرفداران این فوق ستاره را در سراسر جهان شوکه کرد و هزاران نفر در میان سه روز عزای ملی، در کاخ ریاست جمهوری در بوینس آیرس، در مراسم تشییع جنازه او شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

258 258

برچسب‌ها:

نظر شما