شناسهٔ خبر: 54736981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

//یادداشت//

خودزنی صهیونیست ها برای تغییر افکار عمومی علیه ایران

در واقع یکی از اهداف رژیم صهیونیستی در مانور رسانه‌ای اخیر، "ایران هراسی " است. تبلیغات شدید صهیونیست‌ها در مورد تهدیدات علیه گردشگران صهیونیست، در روزهای اخیر به گونه‌ای افزایش یافته است که هر اتفاقی برای این جماعت در سراسر جهان اتفاق بیفتد، ایران را مقصر آن معرفی خواهند کرد تا افکار عمومی را علیه تهران تحریک کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب: تقریبا چند ماهی می شود که رژیم صهیونیستی تبلیغات زیادی علیه محور مقاومت و ایران اسلامی  به راه انداخته و تنش در عرصه  رسانه و میدانی را به سرعت افزایش داده است.

پس از ترور ناجوانمردانه شهید حسن صیاد خدایی که توسط مزدوران صهیونیستی به شهادت رسید، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد که انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت و همین مسئله ترس و وحشت را در سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است.

رژیم صهیونیستی با توجه به سابقه اقدامات ایران و محور مقاومت خوب می‌داند که وعده‌های داده شده در حد رسانه نبوده و عملیاتی خواهد شد، به همین دلیل این رژیم سعی دارد تا به روش‌های مختلف مانع از انتقام ایران در این زمینه شود.

در این راستا در روزهای گذشته مقامات صهیونیستی به شهروندان خود هشدار دادند تا به کشورهای همجوار ایران مثل ترکیه سفر نکنند که به ادعای آنها ممکن است توسط ایرانی‌ها مورد سوءقصد قرار گیرند. سطح این هشدارها به حدی بالا رفته که صدای مقامات ترکیه را هم درآورده است.

بر همین اساس ترکیه اعلام کرد که برای تأمین امنیت تمامی گردشگران تدابیر لازم را اتخاذ می‌کند و با اقدامات تروریستی مقابله خواهد کرد.

رژیم جعلی صهیونیستها، حتی از ترس انتقام ایران، سطح آماده‌باش امنیتی در سفارتخانه‌های خود در جهان را بالا برده است. رسانه‌های صهیونیستی هم همسو با مقامات این رژیم ادعا می‌کنند با توجه به اینکه ایران به مقامات ارشد تل‌آویو و جاسوسان موساد دسترسی ندارد تا انتقام خودش را بگیرد به همین منظور انتقام از شهروندان خود را در دستور کار قرار داده است.

ایران هراسی؛ حربه صهیونیست ها

در واقع یکی از اهداف رژیم صهیونیستی در مانور رسانه‌ای اخیر، "ایران هراسی " است. تبلیغات شدید صهیونیست‌ها در مورد تهدیدات علیه گردشگران صهیونیست، در روزهای اخیر به گونه‌ای افزایش یافته است که هر اتفاقی برای این جماعت در سراسر جهان اتفاق بیفتد، ایران را مقصر آن معرفی خواهند کرد تا افکار عمومی را علیه تهران تحریک کنند.

خودزنی صهیونیست ها برای تغییر افکار عمومی علیه ایران

بر این اساس این احتمال قوی وجود دارد شاید موساد برای متهم کردن ایران دست به خودزنی زده و طرح ترور ساختگی را برای تهدید کردن شهروندان خود در سایر کشورها ترتیب دهند.

این مسئله در زمانی که لابی صهیونیستی تلاش می‌کند تا غربی‌ها را برای عدم توافق با ایران و ادامه تحریم‌ها متقاعد کند، بیشتر به کار صهیونیست‌ها خواهد آمد، این موضوع نیز در سابقه عملکردی صهیونیست‌ها کاملاً به چشم می‌خورد چنانکه براساس اسناد به دست آمده آژانس یهود در دوران جنگ جهانی دوم برای واداشتن یهودیان به مهاجرت به فلسطین با رژیم نازی برای افزایش فشار بر یهودیان همکاری داشته است.

حربه رژیم صهیونیستی برای کاهش دادن انتقام ایران از سطح فرماندهان نظامی به شهروندان یک حربه نخ‌نما و فرسوده بوده و تاریخ‌مصرف آن نیز  گذشته است.

ایران بارها وعده‌های خود را اثبات کرده  و در وعده خود صادق است و با اقتدار آن‌ها را اجرا خواهد کرد.

در ماجرا ترور سردار سپبهد حاج قاسم سلیمانی ایران وعده انتقام داد و در مرحله نخست این انتقام، پایگاه آمریکا در عین‌الاسد را با موشک هدف قرار داد که یک ضربه بزرگ به مشروعیت ادعایی آمریکا بود.

علاوه بر این قاتلان سردار سلیمانی اکنون از هراس انتقام ایران تحت محافظت شدید نظامیان و نیروهای امنیتی آمریکا قرار دارند و ماهانه بیش از ۲ میلیون دلار هزینه این محافظت می‌شود. این مسئله خود شاهدی بر این است که همه وعده‌های ایران در مورد انتقام را باور داشته و آن را حقیقی می‌دانند.

رژیم صهیونیستی نیز این مسئله را به ‌خوبی می‌داند و اکنون از طریق یک بازی رسانه‌ای سعی دارد تا صورت مسئله را پاک کرده تا اینگونه خود را از ضربات انتقامی ایران برهاند. غافل از اینکه انتقام حتمی است. نگاهی به تحولات چندسال گذشته، به ‌خوبی نشان می‌دهد دست محور مقاومت در حوزه راهبردی، بالاتر از دشمن صهیونیست است و به همین دلیل صهیونیست‌ها جبران شکست‌های راهبردی را سعی دارند در عرصه رسانه‌ای و تاکتیکی جبران کنند.

به قلم: حجت الاسلام و المسلمین حکمت حکیمی فر ـ استاد حوزه و دانشگاه


انتهای پیام/

نظر شما