شناسهٔ خبر: 54735666 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

شرایط اقامت در دبی

شاید شما نیز جز آن دسته افرادی باشید که قصد گرفتن اقامت در دبی داشته باشید اما جهت گرفتن آن دچار سر درگمی شده باشید. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شما را با شرایط اقامت در دبی آشنا کنیم.

صاحب‌خبر -

شاید شما نیز جز آن دسته افرادی باشید که قصد گرفتن اقامت در دبی داشته باشید اما جهت گرفتن آن دچار سر درگمی شده باشید. این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شما را با شرایط اقامت در دبی آشنا کنیم. لطفا ما را همراهی کنید.

 

شرایط اقامت در دبی

آشنایی با شهر دبی

دبی بزرگ ترین و پر جمعیت ترین شهر در کشور امارات متحده عربی UAE می باشد. شهر دبی دارای مهیج ترین و زیبا ترین جاذبه های گردشگری است افراد زیادی جهت مهاجرت، اقامت و حتی سفر های کوتاه مدت و تفریحی به این شهر در کشور امارات سفر می کنند.

دبی از نظر همسایگی در جنوب کشور ایران قرار گرفته است و تابستان ها دارای آب و هوای بسیار گرمی است بنابراین کسانی که به قصد تفریح به این شهر سفر می کنند ممکن است که در فصل تابستان آب و هوای آن را نپسندند اما زمستان این کشور بسیار خوش آب و هوا بوده و مناسب تفریح و گردشگری است.

هر ساله توریست های زیادی از نقاط مختلف جهان وارد کشور دبی می شوند. بنابراین زبان انگلیسی در این کشور بسیار رایج است به گونه ای که بسیاری از دروس در دانشگاه های دبی به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

فرهنگ دینی مردم دبی نزدیک به ایرانیان بوده و همین عامل باعث می شود ایرانیان این شهر را برای رونق کسب و کار و گرفتن اقامت انتخاب کنند. ایرانیان زیادی تمایل به دریافت اقامت و مهاجرت به کشور دبی را دارند.

جهت آشنایی با شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اقامت در دبی با ما همراه باشید.

 

شرایط اقامت دبی

بسیاری از متقاضیان خارجی متمایل به دریافت اقامت دبی می باشند. امروزه از طریق شیوه های مختلفی مانند خرید ملک و سرمایه گذاری در ملک، ثبت امتیاز شرکت، کار، ازدواج و ... قادر به دریافت اقامت دبی می باشید. ویزای اقامت دبی باید هر سه سال یک بار تمدید شود.

 

شرایط اقامت در دبی

اقامت دبی از طریق تحصیل؛

به جز چند دانشگاه در امارات متحده عربی که شرایط شان فقط پذیرش افراد بومی است، چندین موسسه خصوصی در این کشور وجود دارد که دانشجویانی که دارای شرایط پذیرش هستند را ثبت نام می کند.

برای این دانشجویان ویزا های دانشجویی توسط موسسه یا دانشگاه فراهم می شود. معمولا ویزا های دانشجویی تنها برای یک سال معتبر هستند و در طول دوره تحصیل هر سال باید تمدید شوند.

اما دانشجویان تمام وقت می توانند اگر واجد شرایط باشند توسط موسسه آموزشی یا دانشگاه خود اسپانسر شوند و در این صورت تا پایان دوره تحصیل اقامت دارند و نیازی به تمدید اقامت خود ندارند.

البته تمام موسسات این امکان را ندارند و قبل از ورود به موسسه بهتر است از مشاوران در این زمینه راهنمایی بگیرید.

مدارک مورد نیاز اقامت در دبی از طریق تحصیل؛

  • پاسپورت با اعتبار حداقل ۶ ماه و دو صفحه خالی
  • ۴ عدد کپی پاسپورت
  • ۱۲ قطعه عکس سه در چهار
  • ۲ عدد کپی پاسپورت
  • مدرک پذیرش به موسسه تحصیلی در دبی
  • کپی رسید شهریه
  • کپی رسید هزینه های ویزا

اقامت از طریق سرمایه گذاری در دبی

متقاضیان اقامت از طریق سرمایه گذاری در دبی امکان اقامت مدت دار و دائم در دبی را دارند. متقاضی می تواند از طریق تاسیس یک شرکت در دبی، سرمایه گذاری در یک شرکت از قبل تاسیس شده و سرمایه گذاری در بخش املاک دبی اقدام به گرفتن اقامت کند. متقاضی باید یک شرکت در دبی تاسیس کند تا بتواند مجوز ورود به کار را دریافت نماید. هم چنین با سرمایه گذاری در یک شرکت به صورت شریک یا مالک شرکت، سرمایه گذار می تواند ویزای اقامت در دربی را دریافت کند.

مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری؛

  • فرم دریافت ویزای مربوطه
  • پاسپورت
  • عکس پاسپورتی
  • مجوز نقطه تجارت آزاد
  • کپی رزومه کاری
  • آدرس

شرایط اقامت در دبی

مهاجرت به دبی از طریق تولد

یکی دیگر از راه های مهاجرت به دبی مهاجرت از طریق تولد است. مهاجرت به دبی و دریافت تابعیت فقط در صورتی امکان پذیر است که پدر و مادر فرزند متولد شده تبعیت دبی را داشته باشند.

کشور امارات در اقامت از سیستم خون پیروی می کند و تنها با تولد کودک در دبی به او اقامت داده نمی شود بلکه پدر و مادر کودک باید تبعه امارات باشند.

اقامت دبی از طریق پناهندگی؛

قوانین وضع شده در مورد پناهندگان در کشور امارات متحده عربی مطابق قوانین حقوق بشر نمی باشد و این کشور هیچ گونه مسئولیتی در قبال پناهندگان قبول نمی کند. بنابراین پناهنده شدن جهت اقامت در دبی پیشنهاد ننی شود و بهتر است به دنبال سایر راه های گرفتن اقامت در این کشور باشید.

هزینه اقامت دبی؛

اقامت به شهر دبی برای متقاضی در بر دارنده هزینه هایی است که بسته به این که متقاضی از چه روشی برای گرفتن اقامت استفاده کند این هزینه ها متفاوت است. اما به طور کلی پیش از انتخاب روش اقامت انجام مشاوره و ارسال مدارک برای کارفرما در بردارنده هزینه است.

کار فرما پس از بررسی مدارک بنا بر این که متقاضی واجد شرایط است یا نه پاسخ را ارسال خوهد کرد. هم چنین تهیه مدارک و اسناد مورد نیاز برای اقامت نیز مستلزم صرف هزینه می باشد که همه این هزینه ها باید در نظر گرفته شود.

مشاوره حرفه ای در زمینه اقامت دبی

اگر به دنبال دریافت ویزای اقامت دبی هستید و دچار سر در گمی شده اید با ما همراه باشید تا یک تیم حرفه ای جهت مشاوره به شما عزیزان معرفی کنیم.

تیم حرفه ای خیبر دبی با چندین دهه تجربه در زمینه مشاوره حرفه ای اقامت و ویزا توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند.

با مشاوره خیبر دبی مناسب ترین راه را جهت دریافت ویزای اقامت خود انتخاب کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. تیم حرفه ای خیبر دبی می تواند بهترین گزینه در راهنمایی شما برای اقامت به دبی و شروع کسب و کار جدید باشد.

با ما در ارتباط باشید تا مناسب ترین راه دریافت ویزای اقامت را به شما معرفی کنیم. جهت کسب اطلاعات بیش تر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما در تماس باشید تا در این مهاجرت با شما همراه باشید.

نظر شما