شناسهٔ خبر: 54731432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آبرسانی پایدار به تمام روستاهای دارای مشکل سمنان

استاندار سمنان گفت: آبرسانی پایدار به تمام روستاهای دارای مشکل این استان در دستور کار قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز به همراه علیزاده، نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی از طرح آبرسانی به منطقه کوه‌زر در کیلومتر ۸۰ محور دامغان- روستای کوه‌زر بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: از تلاش‌های مجموعه قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان و شرکت آبفای استان برای اجرای مطلوب این طرح تقدیر و تشکر دارم.

استاندار سمنان بیان کرد: شاهدیم که پروژه آبرسانی به منطقه کوه‌زر دامغان با روحیه جهادی و انقلابی بدون وقفه در حال اجرایی شدن است.

هاشمی اضافه کرد: بالغ‌بر ۳۲۰ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان سمنان قرار دارند که آبرسانی پایدار به تمامی روستاهای دارای مشکل، در دستور کار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اعتبارات بسیار خوبی برای برطرف شدن موارد و مسائل مرتبط با آب آشامیدنی در روستاهای استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش فارس؛ طرح آبرسانی به منطقه کوه‌زر دامغان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان و شرکت آب و فاضلاب استان در حال اجرا است و تاکنون ۹ هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال به همراه تسطیح مخزن در این طرح انجام شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/م

نظر شما