شناسهٔ خبر: 54716093 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

توافق دولت و مجلس برای ساماندهی کارکنان دولتی/ نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری تعیین تکلیف می‌شوند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: طرح ساماندهی کارکنان دولت که اکنون در سامانه بارگذاری شده با حمایت و توافق دولت است و در جلساتی که با سازمان امور استخدامی در کمیسیون داشتیم درباره این طرح توافقات خوبی صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ولی اسماعیلی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره تصویب درخواست اولویت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت: کمیسیون اجتماعی در تدوین این طرح دو اولویت مهم را مدنظر دارد، اولویت اول درخصوص اینکه استخدام‌ها از طریق آزمون انجام شود.

وی ادامه داد: اولویت دوم که در تبصره 2 طرح آمده این است که نیروهای قراردادی کنونی ساماندهی شوند، بر این اساس قراردادهای مختلف در یک بازه زمانی 6 ماهه ساماندهی شده و تبدیل به کارمعین شوند.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی همچنین ابراز داشت: بررسی این طرح از روز یکشنبه در دستورکار صحن علنی قرار خواهد گرفت و بررسی جزئیات آن آغاز می‌شود.

وی افزود: ایرادات و پیشنهاداتی که مدنظر نمایندگان است در کمیسیون بررسی شده و روز یکشنبه در صحن ارائه خواهد شد.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: طرحی که اکنون در سامانه مربوطه بارگذاری شده با حمایت و توافق دولت است و طی جلساتی که با سازمان امور استخدامی در کمیسیون داشتیم درخصوص این طرح توافقات خوبی صورت گرفت.

*رسیدگی خارج از دستور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با رسیدگی خارج از دستور به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای طرف قرارداد شرکت‌های پیمانکاری موافقت کردند که بر اساس اعلام رئیس مجلس، یکشنبه هفته آتی صورت می‌گیرد.

انتهای‌ پیام/

نظر شما