شناسهٔ خبر: 54711960 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قالیباف: اصناف با ۹ میلیون اشتغال زایی خط اول جبهه اقتصادی هستند

رییس مجلس شورای اسلامی، اصناف را با ۹ میلیون اشتغال زایی در کشور جزء سربازان و خط اول جبهه اقتصادی دانست و گفت: مجلس از همه اصناف به ویژه تولیدی، توزیعی و خدمات فنی حمایت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز چهارشنبه (1 تیر) مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز دستور جلسه در سخنانی گفت: فرا رسیدن روز ملی اصناف را به همه اصناف عزیز کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم به ویژه یادکنم از شهدای اصناف کشور که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدن و پشتیبانی‌های زیادی در زمینه‌های مختلف داشتند.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اصناف امروز با بیش از سه میلیون کارآفرین و سرمایه گذار و بیش از ۹ میلیون اشتغال زایی در کشور جزء سربازان و خط اول جبهه اقتصادی هستند برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت داریم و مجلس شورای اسلامی هم حمایت‌های لازم از همه اصناف تولیدی، توزیعی و خدمات فنی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز سالروز تاسیس سازمان تبلیغات است که در سال ۱۳۶۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

قالیباف خاطرنشان کرد: همچنین درگذشت مداح اهل بیت عصمت و طهارت آقای محمدعلی کریم خانی که از مداحان مخلص و شیفته اهل بیت بودند و آن کار ماندگار ابیات مدح علی بن الموسی الرضا علیه السلام را سرودند و یکی از کار‌های ماندگار هنری و مذهبی است، همیشه در یاد‌ها خواهد ماند، به خانواده و همسر ایشان و همه مداحان و محبین اهل بیت و همشهریان ایشان عرض تسلیت داریم.

نظر شما