شناسهٔ خبر: 54696327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رأفت: گل‌محمدی به زور که از باشگاه پول نگرفته است/ امثال یحیی در نداری پرسپولیس هم در این تیم حضور داشتند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی که حالا در مورد دستمزد بالایش در پرسپولیس صحبت می‌کنند، در زمان نداری باشگاه هم در این تیم بازی می‌کرد.

صاحب‌خبر -

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره فاش شدن مبلغ قرارداد یحیی گل‌محمدی توسط مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: وقتی قراردادی بین باشگاه با مربی یا بازیکن بسته می‌شود، معمولاً مفاد یا مبلغ قرارداد موضوعی محرمانه است مگر اینکه طرفین بخواهند این مسائل رسانه‌ای شود. در نهایت هم این باشگاه پرسپولیس بوده که یحیی گل‌محمدی را انتخاب کرده و با این مربی قرارداد امضا کرده است و گل‌محمدی به زور که از پرسپولیس پول نگرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا دستمزد گل‌محمدی به‌عنوان یک مربی ایرانی زیاد نیست؟»، تصریح کرد: در همه دنیا تیم‌های بزرگ، بازیکنان بزرگ و مربیان طراز اول دارند. گل‌محمدی هم جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است و این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد. مربی سطح بالا در همه جای دنیا دستمزدش بالاست. اگر گل‌محمدی دستمزد بالایی دارد حقش است، چون امثال یحیی زمانی که بازی می‌کردند، در نداری پرسپولیس هم در این تیم حضور داشتند. جدا از یحیی امثال کریم باقری و افشین پیروانی هم اگر دستمزد بالایی می‌گیرند، حق دارند. شاید عده‌ای بابت دستمزد گل‌محمدی در پرسپولیس ناراحت شده باشند، ولی مبلغ قرارداد مربیان تیم‌های بزرگ در همه جای دنیا بالاست.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در فصل نقل‌وانتقالات خاطر نشان کرد: خوشبختانه بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند و امیدوارم پرسپولیس با جذب چند بازیکن دیگر خصوصاً در خط حمله، تیم پرقدرتی را برای فصل جدید تشکیل بدهد.

 

انتهای پیام/

نظر شما