شناسهٔ خبر: 54583013 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران

واحد تبلیغات

صاحب‌خبر -

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی موثر برند می تواند در ایجاد حضور آنلاین موفق بسیار اثربخش باشد. احتمالا شما با جستجوی عبارت “بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ” در گوگل وارد این مقاله شده اید و به دنبال شرکتی مطمئن برای برون سپاری خدمات بازاریابی آنلاین خود باشید، پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با نکات اساسی انتخاب آژانس برتر شما را راهنمایی کنیم.

4 گام تا انتخاب شرکت دیجیتال مارکتینگ برتر

1.     وبسایت آژانس های بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید.

هنگامی که می خواهید یک آژانس معتبر را برای انجام امور آنلاین شرکت، از سئو و طراحی سایت گرفته تا سوشال مدیا مارکتینگ، پیدا کنید، بهتر است در ابتدا نگاهی به وبسایت، شبکه های اجتماعی و نظرات کاربران در مورد آن ها بیاندازید.

در مورد سایت بهتر است به بررسی مواردی مانند سطح علمی مقالات، نحوه طراحی سایت، UI و UX، نمونه کار ها و … بپردازید. حتما در منو وبسایت به دنبال خدمتی که خود در نظر دارید بگردید. در بخش نمونه کار ها نیز ترجیحا مواردی که گفته شده را راستی آزمایی کنید.

به عنوان مثال اگر به دنبال شرکت سئو قوی هستید، حتما در بخش نمونه کار های سئو، به دنبال کاهش رتبه کلمات کلیدی، افزایش محسوس تعداد ایمپرشن و کلیک، بهبود نرخ CTR و … باشید.

علاوه بر این در وبسایت هایی که امکان درج مرور و نظرات کاربران در مورد یک سایت یا شرکت است به دنبال نظرات مثبت و منفی باشید.

2.     شفافیت کاری

این مورد شاید حیاتی ترین مرحله در انتخاب برترین آژانس دیجیتال مارکتینگ باشد. همانطور که با تیم فروش آژانس بازاریابی دیجیتال تماس می گیرید، مطمئن شوید که پاسخ های واضح و مختصر به سوالات خود در مورد قیمت انجام پروژه ها، اندازه شرکت، محدوده کاری و کار با برند های بزرگ و کوچک دریافت می کنید.

شفافیت کاری چه در گزارش دهی و ریپورت ماهانه، چه در ارائه توضیحات با لحن ساده و روان بسیار اهمیت دارد. سعی کنید با شرکتی کار کنید که تمامی روند را چه در فعالیت سوشال مدیا چه در سئو، واضحا برای شما ترسیم می کند.

3.     اعداد دروغ نمی گویند!

آژانس های دیجیتال مارکتینگ بخصوص برای گزارش دهی از جدید ترین ابزار ها استفاده می کنند. تبدیل موارد کیفی در دیجیتال مارکتینگ به اعدادی قابل فهم جزو وظایف اصلی یک شرکت فعال در این عرصه است.

4.     آژانس دیجیتال مارکتینگ فول سرویس یا نیچ؟

شرکت های دیجیتال مارکتینگ معمولا به دو دسته تقسیم می شوند:

  • شرکت هایی که صرفا روی یک شاخه خاص از بازاریابی آنلاین مانند سوشال مدیا یا طراحی سایت کار می کنند.
  • شرکت هایی که بیش از 1 خدمت خاص را برای مشتریان خود ارائه می دهند یا بصورت فول سرویس تمامی نیاز های شما را از صفر تا صد برطرف می کنند.

“بستر انجام دیجیتال مارکتینگ بصورت مستقیم به مخاطبان شما بستگی دارد. ممکن است فعالیت در لیندکین مناسب فضای کاری شما باشد یا اینستاگرام جایی باشد که مخاطبان شما بیشتر در آن فعال هستند. بر اساس آمار جهانی بیشترین ورودی وبسایت ها از موتور های جستجو مانند گوگل است و شاید دیده شدن کسب و کار شما به بهینه سازی و سئو وابسته باشد.”

از نظر منطقی اگر صرفا به یکی از خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند طراحی سایت نیاز دارید، بهتر است سراغ شرکت هایی بروید که این خدمت را ارائه می دهند.

در غیر این صورت مزیت هایی که یک آژانس فول سرویس چه از نظر هزینه و چه از نظر وسعت خدمات و کیفیت آن ها ارائه می دهد؛ توجیه کننده برون سپاری به شرکتی فول سرویس است.

حتما پیش از شروع جستجو برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ، بخش های مورد نیاز و اهداف خود را استخراج کنید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی را ارائه می دهد؟

از جمله خدماتی که یک شرکت بازاریابی دیجیتال ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد: (لازم به ذکر است که برخی از شرکت ها یک، برخی چند و برخی تمام سرویس های گفته شده را ارائه می دهند.)

  • طراحی وبسایت

اگر وبسایت ندارید چگونه می خواهید حضور قدرتمندی در فضای آنلاین داشته باشید؟ وبسایت را می توان هسته مرکزی تمامی فعالیت های بازاریابی دیجیتال دانست. حتی اگر صرفا نیاز به خدماتی مانند اینستاگرام مارکتینگ دارید، باز هم داشتن یک وبسایت نشان دهنده اعتبار شرکت است و در جلب رضایت مشتریان تاثیر گذار می باشد.

  • بهینه سازی وبسایت و SEO

پیش از هر چیزی اگر دانسته ای در مورد سئو ندارید، برای اطلاع از مفاهیم و اصول پایه سئو، مقاله سئو چیست را مطالعه نمایید. بهینه سازی برای موتور های جستجو یکی از محبوب ترین و پر رقابت ترین عرصه های دیجیتال مارکتینگ است؛ چراکه مستقیما روی ورودی رایگان به وبسایت و جلب اعتماد مشتریان تکیه دارد. همچنین با انجام سئو قوی می توان اطمینان حاصل کرد که اغلب افرادی که وارد سایت می شوند، دنبال محصول و خدمات شما هستند و در نهایت تبدیل به مشتری خواهند شد.

  • سوشال مدیا مارکتینگ (بازاریابی رسانه های اجتماعی)

بر اساس آمار رسمی سایت Statista کاربران رسانه های اجتماعی تا سال 2021 میلادی در حدود 3 میلیارد نفر تخمین زده شده که این یعنی پتانسیلی بالا برای رونق کسب و کار شما.

بازاریابی رسانه های اجتماعی با هدف افزایش فروش مستقیم و همچنین برندسازی یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر شرکتی در برنامه های بازاریابی خود باید داشته باشد.

  • خدمات طراحی گرافیک

طراحی گرافیک فعالیت هایی مانند طراحی لوگو، موشن گرافیک، طراحی پست و استوری، لوگو موشن و … را شامل می شود. اگر قصد دارید دیجیتال مارکتینگ را طولانی مدت کار کنید حتما در مقاطعی نیاز به طراحی بنر، پست اینستاگرام، ویدئو و … خواهید داشت؛ بنابراین بهتر است استفاده از خدمات طراحی گرافیک را در گوشه ذهن خود داشته باشید.

  • خدمات عکاسی

یکی از راهکار هایی که برای ایجاد حس اعتماد در مشتریانی که در اینترنت به دنبال خدمت یا محصول شما هستند، موثر است، استفاده از تصاویر واقعی محصول به روش های متنوع دکور شده، با مدل، بدون بک گراند و … می باشد. تصاویر شاید بیش از 1000 کلمه مطالعه در یک مورد، مفاهیم را به خواننده منتقل می کنند.

بنابراین مهم است که از خدمت عکاسی تبلیغاتی استفاده کنید تا هر چه بیشتر روی مخاطبان خود تاثیر بگذارید.

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران

با توجه به فاکتور های گفته شده، می توان آژانس بازاریابی دیجیتال ایران وب لایف را به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در این حوزه معرفی نمود. این شرکت با مدیریت جوان و باتجربه خود پس از حدود 7 سال فعالیت مستمر در عرصه طراحی سایت، سئو و دیجیتال برندینگ یکی از قدیمی ترین شرکتها در این عرصه است.

از جمله نمونه کار های موفق و برند هایی که با این مجموعه همکاری داشته اند می توان به مجموعه کارخانجات پاکسان (فول دیجیتال مارکتینگ)، کارخانجات اکسیرکادووس (فول دیجیتال مارکتینگ)، مجموعه دکتر عبیدی (مشاوره و آموزش سئو)، مجموعه شیرالات kwc (سئو و مشاوره برندینگ) و بسیاری برند های دیگر اشاره کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما