شناسهٔ خبر: 54534058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

صفدر سلطانی:

اجرای طرح شهید سلیمانی و نهضت ایجاد ۱۰۱ فضای ورزشی در مدارس

موج نیوز

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: : امسال در طرح شهید سلیمانی ۶۵ چمن مصنوعی ، هشت سالن ورزشی، سه زمین ساحلی و ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی ایجاد می‌شود و ۱۱۰ سالن ورزشی موجود ایمن‌سازی و بهسازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صفدر سلطانی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و نهضت ایجاد ۱۰۱ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای، تحول در زیرساختهای تربیت بدنی دانش‌آموزی استان را به ارمغان می‌آورد.

سلطانی در ادامه این خبر اضافه کرد: با اجرای این طرح و تخصیص اعتبارات انجام شده در حوزه زیرساختهای ورزشی که اغلب فضای ورزش دانش آموزی هستند رویدادهای بی‌سابقه‌ای در این استان در حال انجام است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: طی چند سال اخیر و با کمک خیرین سرانه فضای سرپوشیده در استان به ۱۸ صدم متر مربع و فضای روباز به ۱۹صدم متر مربع رسیده است.

وی اظهار کرد: امسال با اعتبارات خوب جذب شده در قالب طرح شهید سلیمانی ۶۵ چمن مصنوعی ، هشت سالن ورزشی، سه زمین ساحلی و ۲۵ کلاس درس تربیت بدنی ایجاد می‌شود و ۱۱۰ سالن ورزشی موجود ایمن‌سازی و بهسازی می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای این طرحها با جذب اعتبار بی‌سابقه ۸۴ میلیاردتومان در حال انجام است و هم اکنون ۳۳ زمین چمن دانش آموزی داریم که در کمتر از ۶ ماه تعداد ۶۵ زمین جدید به این شمار افزوده می‌شود.

وی یادآور شد: اولویت ما ایجاد فضا برای مدارس دخترانه و مناطق محروم است که با مشارکت مدرسه، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود و تا کنون بیش از ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات به حساب مدارس واریز شده است.

سلطانی خاطرنشان کرد: به جز هشت سالن ورزشی که ساخت آنها تا سال آینده زمان بَر خواهد بود سایر طرحهای یادشده تا پایان شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد و برای سال تحصیلی جدید قابل استفاده است و اجرا و بهره‌برداری از این شمار طرح ورزش دانش آموزی، انقلابی در این حوزه محسوب می‌ شود.

نظر شما