شناسهٔ خبر: 54384166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون استاندار سمنان: حضور نیروهای امدادی در راه‌ها مشهود باشد/ نظارت بر بازار افزایش یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: طی روزهای آینده پوشش منطقی و اثربخش اورژانس و هلال احمر در راه‌های این استان مشهود باشد و نظارت بر بازار افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهر کرد: در تعطیلات پیش رو پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش ترددها در راه‌های استان سمنان باشیم.

وی افزود: با هماهنگی و انسجامی که در ستاد اجرایی خدمات سفر استان سمنان در ایام نوروز ۱۴۰۱ وجود داشت، شاهد کسب رتبه خوبی در کشور و همچنین کاهش تصادفات بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی این استان و عضو ستاد اجرایی خدمات سفر از ظرفیت‌های موجود خود برای هماهنگی در ارائه خدمات مطلوب در تعطیلات پیش رو استفاده کنند.

حمیدی با بیان اینکه اولویت اصلی و نخست ما حفظ جان و سلامت مردم است، ادامه داد: دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر در تعطیلات پیش رو کمک‌کار پلیس‌راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای باشند.

وی عنوان کرد: ضرورت دارد تا نقاط قوت اقدامات صورت‌گرفته توسط ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۱ در تعطیلات پیش رو مدنظر قرار گیرد و تقویت شود و همچنین نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: خودروهای خدمات‌رسانی طی همکاری مطلوب با پلیس‌راه، خدمات خود را تقویت کنند.

حمیدی اضافه کرد: اورژانس و هلال احمر آمادگی کامل داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن برای خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی در راه‌های استان سمنان در ایام تعطیلات پیش رو حاضر شوند.

وی بیان کرد: طی روزهای آینده پوشش منطقی و اثربخش اورژانس و هلال احمر در راه‌های استان سمنان مشهود باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی توجه داشته باشند تا پزشک متخصص در بیمارستان‌های تروما که خدمات اولیه اورژانسی را در مواقع بروز حادثه ارائه می‌دهند، حضور ۲۴ ساعته داشته باشند.

حمیدی گفت: نظارت بر بازار توسط اتاق اصناف، صمت و جهاد کشاورزی در حال انجام است و باید با محوریت حوزه گردشگری در بخش خدمات ارائه‌شده به مسافران، نظارت‌ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: دهیاری‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای افزایش کیفیت ارائه خدمات در ستاد اجرایی خدمات سفر هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان عنوان کرد: دهیاران در زمینه معرفی روستاهای هدف گردشگری و اماکن تاریخی، گردشگری و توریستی به همراه شناساندن محصولات و صنایع‌دستی محلی گام بردارند.

حمیدی ادامه داد: شهرداری‌های استان سمنان فضای شهری، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری را برای پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات آماده کنند.

وی با بیان اینکه زیباسازی و پاک‌سازی ورودی شهرها توسط شهرداری‌های استان سمنان انجام شود، اضافه کرد: شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی استان پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین سوخت خودروهای عبوری از راه‌ها و ساکنان استان را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه امیدواریم با آمادگی کامل شاهد سفرهای امن و آرام در راه‌های استان باشیم، خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل آمادگی کامل و پیش‌بینی‌های لازم را برای تأمین اسکناس خودپردازهای استان سمنان در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/2568/س/

نظر شما