شناسهٔ خبر: 54382651 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سجادی: بعضی افراد به ورزش چسبیده‌اند و آن را رها نمی‌کنند

وزیر ورزش و جوانان گفت: افرادی از قبل بودند که هم چنان به ورزش چسبیده‌اند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده آن را از دست ندهند.

صاحب‌خبر -

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت فدراسیون فوتبال و برنامه تیم ملی قبل از شروع جام جهانی گفت: ما فوتبال را جدی گرفته‌ایم و اتفاقات تیم ملی را هر روز دنبال می‌کنیم. حتی من در جلسه‌ای به مدیران فدراسیون فوتبال گفتم که نگران نباشند، زیرا وزارت ورزش در کنار تیم ملی خواهد بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ آماده می‌کند که آبان به میزبانی قطر برگزار می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه دوم با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه است.

افرادی داریم که به ورزش چسبیده و آن را رها نمی‌کنند

افرادی از قبل بودند که هم چنان به ورزش چسبیده‌اند و می‌خواهند به هر قیمتی که شده آن را از دست ندهند. خوشبختانه در دولت سیزدهم افراد بسیار پاکی در کنار ما هستند و در این بین کسانی هم که نیت خوبی نداشته باشند، رسوا خواهند شد. هدف ما برای رسیدن به موفقیت جدی است و همان طور که گفتم دولت سیزدهم و به خصوص شخص رئیس جمهور همواره به وزرا تاکید می‌کند که دچار حاشیه‌ها نشویم و از ما می خواهد از امام رضا و حضرت معصومه کمک بگیریم. 

بیشتر بخوانید

 

نظر شما