شناسهٔ خبر: 54327566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان:

سفر شهردار همدان به اندونزی با مصوبه شورا انجام شده است

همدان- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: سفر شهردار همدان به اندونزی در شورا مصوب شد و در دعوتنامه نیز شخص شهردار دعوت شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر کاوسی‌امید در جمع خبرنگاران در خصوص انتقادها به سفر شهردار به بالی اندونزی، اظهار کرد: روابط عمومی شهرداری باید در موضوع سفر شهردار فعال‌تر عمل کرده و این مهم را روشن می‌کرد که شک و شبهه‌ای پیش نیاید.

وی با بیان اینکه عده‌ای از روی خیرخواهی و یا عدم خیرخواهی فضای جامعه را با این موضوع آلوده کرده‌اند، گفت: سفر شهردار در شورا مصوب شد و در دعوتنامه نیز شخص شهردار دعوت شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: این سفر برای شهر بوده که عدم تأیید سفر از سوی کمیته سفر وزارت کشور نیز بعد از سفر شهردار وصول شده است.

کاوسی‌امید با انتقاد از سهل‌انگاری در پیگیری جدی اخذ تاییدیه کمیته سفر وزارت کشور به این منظور، افزود: در مجموع این سفر برای شهر بوده و وقتی اولویت اول شهر گردشگری است باید روی آنتن به صورت مثبت باشد.

وی با اشاره به هزینه‌های هنگفت گذشته برای روی آنتن بودن همدان از جمله رویداد ۲۰۱۸ تصریح کرد: برای معرفی همدان باید اقدامات دیگری همچون ساخت فیلم و… نیز انجام شود اما سفر شهردار به بالی اندونزی یک کرسی رایگان برای معرفی همدان بوده و اگر شهردار به این سفر نمی‌رفت همین منتقدان مدعی می‌شدند که شورا دیپلماسی نمی‌داند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: همین منتقدان معتقدند که باید ایده‌ها و تجربه‌های نو برای پیشرفت و توسعه شهر دیده شود که اینگونه سفرها نیز در همین راستا است.

نظر شما