شناسهٔ خبر: 54322196 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

نمایشگاه کار دانشگاه تهران افتتاح شد

به منظور معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار، نمایشگاه کار به همت دانشکدگان فنی دانشگاه تهران به مدت سه روز در دانشگاه تهران افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی حسنلو، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فنی در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود نزدیک به ۵۰ شرکت معتبر زمینه‌های جذب نیروی انسانی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان می‌توانند متناسب با رشته‌های تحصیلی خود جذب این شرکت‌ها شوند.


وی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای ارائه توانایی‌های دانشجویان و فارغ‌التحصلان به شرکت‌های داخلی معتبر و همچنین اعلام فرصت‌های شغلی این شرکت‌ها به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برشمرد و گفت: این نمایشگاه علاوه بر تسهیل و تسریع فرایند اشتغال دانشجویان، فرصتی را فراهم می‌کند تا دانشجویان ضمن گفتگو و دیدار با مسئولان شرکت‌ها، درباره مسیر‌های شغلی و همچنین تمام فرایند‌های استخدامی شرکت‌ها آشنا شوند.


حسنلو افزود: ما از طریق راه‌های ارتباطی که با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشکدگان داشتیم و همچنین از طریق معاونت‌های دانشجویی و فرهنگی سایر دانشکدگان و دانشکده‌ها این اطلاع‌رسانی را به صورت گسترده انجام دادیم تا هم دانشجویان شاغل به تحصیل و هم فارغ‌التحصیلان بتوانند از این فرصت برای ورود به بازار کار و استخدام در شرکت‌های معتبر استفاده کنند.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه با محوریت دانشکدگان فنی انجام شده است، افزود: با این حال همه دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند در این نمایشگاه رزومه‌های خود را برای بررسی به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه ارائه دهند.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در این نمایشگاه شرکت و رزومه‌های خود را ارسال کنند که روزمه‌ها پس از بررسی نتیجه به متقاضیان اعلام می‌شود.


نمایشگاه کار دانشکدگان فنی دانشگاه تهران تا ۱۰ خرداد ماه با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی معتبر در محوطه پردیس شمالی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و دانشجویان می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین، رزومه خود را جهت بررسی و استخدام به شرکت‌های مستقر در نمایشگاه ارائه دهند.

نظر شما