شناسهٔ خبر: 54319187 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نیک سیرت در گفتگو با مهر:

بازی استقلال به هیچ وجه تشریفاتی نیست/ منتظر حسن ختام خوب هستیم

پیشکسوت آبی پوشان گفت: این موضوع را همه باید بدانند که هیچ یک از بازیهای استقلال تشریفاتی نیست و انتظار هوادار و پیشکسوت یک حسن ختام خوب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال قهرمان زود هنگام رقابتهای لیگ برتر در آخرین هفته از رقابتهای این فصل میزبان نفت مسجد سلیمان است و جشن قهرمانی این تیم نیز در پایان این بازی برگزار می‌شود.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: شاید خیلی‌ها تصورشان این باشد که این دیدار برای استقلال تشریفاتی است. اما هواداران و پیشکسوتان این تیم هرگز به این بازی به چشم دیدار تشریفاتی نگاه نمی‌کنند و انتظار ما از این بازی هم پیروزی است.

وی اضافه کرد: حالا که قهرمانی مسجل شده و در کنار آن آمارهای فوق‌العاده‌ای هم ثبت شده است، همه هواداران و پیشکسوتان در انتظار ارتقا آخرین رکوردهای باقی مانده و البته حفظ روند شکست ناپذیری تیم هستند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطر نشان ساخت: حالا که شاگردان مجیدی فصلی رویایی را برای هواداران خود ساخته‌اند این انتظار می‌رود که این فصل فوق‌العاده با حسن ختام خوبی همراه باشد و این حسن ختام چیزی جز پیروزی نیست.

نیک سیرت گفت: مجموعه باشگاه استقلال در این فصل همدل و متحد بودند و این همدلی در رقم خوردن این سرنوشت بی تأثیر نبود. بازیکنان، اعضای کادر فنی، تیم مدیریت و هواداران تیم همه در کنار هم بودند و توانستند اتحاد خود را تا پایان فصل حفظ کنند. برای ایجاد چنین اتحادی نباید از نقش مهم مدیریت باشگاه و آقای آجورلو گذشت. مدیر باشگاه با درایت خاصی که داشت از ابتدای فصل اوضاع را به خوبی مدیریت کرد و اجازه ایجاد هیچ خللی در تیم نداد.

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: حالا که خوشبختانه این فصل با قهرمانی به پایان رسید، باید از همین امروز برای بستن تیمی قدرتمندتر از امسال برای فصل آینده بکوشند. قطعاً فصل بعد لیگ دشوار تری در پیش داریم و تعداد تیم‌های مدعی بیشتر از این فصل هستند و تکرار قهرمانی هم دشوارتر است.

وی بیان داشت: این قهرمانی نباید مجموعه باشگاه استقلال را راضی کند و حالا آنها باید به فکر حفظ این قهرمانی و تکرار آن برای فصل بعد باشند. این مطالبه‌ای است که هواداران این تیم دارند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

نظر شما