شناسهٔ خبر: 54316937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

Top Gun: Maverick موفق‌ترین فیلم تام کروز لقب گرفت

موفق‌ترین فیلم تام کروز / cnbc

صاحب‌خبر -

فروش داخلی فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان ۲) در اولین آخر هفته به ۱۲۴ میلیون دلار رسید. همچنین این بهترین شروع در بین تمام فیلم‌های تام کروز محسوب می‌شود.

فیلم پارامونت و اسکای‌دنس همچنین در سطح بین‌المللی نیز ۱۲۴ میلیون دلار فروش داشته است که با این وجود، مجموع فروش آخر هفته آن در تمام جهان به ۲۴۸ میلیون دلار می‌رسد. طبق داده‌های ارائه شده توسط پارامونت، ۵۵ درصد از تماشاگران این فیلم در سینما بالای ۳۵ سال سن داشته‌اند.

فیلم‌های تام کروز ۵۹ ساله که تمام بدلکاری‌های فیلم Top Gun: Maverick را خودش انجام داده، از سال ۱۹۸۱ تاکنون بیش از ۴.۲ میلیارد دلار در گیشه داخلی فروش داشته‌اند اما هیچ یک از آن‌ها نتوانسته بودند در زمان افتتاحیه، بیش از ۶۵ میلیون در این گیشه به‌دست آورند.

تام کروز در Top Gun: Maverick تام کروز در Top Gun: Maverick

پارامونت انتظار دارد که فروش داخلی فیلم جدید تام کروز در تعطیلات آخر هفته «روز یادبود» به ۱۵۱ میلیون دلار برسد. همچنین در چند هفته آینده، فیلم بزرگی در باکس آفیس حضور نخواهد داشت که می‌توان انتظار داشت Top Gun: Maverick فروش بسیار خوبی را تجربه کند. Jurassic World: Dominion فیلم پرفروش بعدی هالیوود است که در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) توسط یونیورسال اکران خواهد شد.

فروش بسیار خوب Top Gun: Maverick، نشانه مثبتی برای طرفداران سینما محسوب می‌شود؛ صنعتی که همچنان پس از همه‌گیری کرونا در حال بهبود است.

Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب ویجیاتو

cnbc

نظر شما