شناسهٔ خبر: 54313043 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

پشت پرده مذاكره مدیرعامل سرخ ها با یحیی/ چرا ۳ پرسپولیسی مغضوب بخشیده شدند؟

سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت ۳ بازیكن تیمش را برای بازی مقابل شهرخودرو به لیست برگرداند

صاحب‌خبر -

به گزارش نما، همانطور که می دانید، سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس مدتی است که در غرب تهران اقدام به راه اندازی یک باشگاه بدنسازی کرده و حتی طی چند وقت اخیر، چند نوبت از تمرینات بدنسازی پرسپولیس هم در این مجموعه برگزار شد. چهارشنبه شب و به دعوت سید جلال نفراتی چون علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، فرشاد فرجی و محمد امین آرام طبع با حضور در مجموعه ورزشی کاپیتان پرسپولیس والیبال بازی کردند و چند ساعتی را هم دور هم گذراندند.

بعد از گذشت چند روز از این دورهمی ورزشی، یحیی گل محمدی در اقدامی عجیب نام کاپیتان های اول و دوم تیمش و به همراه فرشاد فرجی را برای بازی مقابل شهرخودرو خط زد تا پرسپولیس وارد حاشیه ای جدید شود. پس از گذشت چند ساعت از این اقدام یحیی گل‌محمدی، با پادرمیانی مدیرعامل پرسپولیس از تصمیم خود کوتاه آمد تا این بازیکنان به اردوی قرمزها پیش از دیدار مقابل شهرخودرو اضافه شوند.

رضا درویش در صحبتی که با یحیی گل‌محمدی داشت از او درخواست کرد تا در تصمیمش تجدید نظر کند و سرمربی قرمزها نیز درخواست مدیرعامل پرسپولیس را پذیرفت تا اینگونه شاهد بازگشت سیدجلال حسینی، عالیشاه و فرشاد فرجی به اردوی پرسپولیس باشیم.
منبع: روزنامه خبر ورزشی

نظر شما