شناسهٔ خبر: 54312572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره‌برداری از نخستین دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان

شهردار کاشان گفت: یکی از الزامات توسعه، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد است که در این دوره به دنبال تحقق این رویکرد در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری هستیم.

صاحب‌خبر -

حسن بخشنده امنیه، امروزدر آیین بهره‌برداری از نخستین دستگاه فلاسک آسفالت شهرداری کاشان گفت: اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از این دستگاه و خودروی آن، رقمی معادل ۲۲ میلیارد ریال بوده که با هدف لکه‌گیری و ترمیم استاندارد آسفالت تهیه شده است.

این دستگاه دارای یک مخزن آسفالت به ظرفیت ۹ تن است که قابلیت نگهداری آسفالت گرم تا ۱۰ ساعت را دارد و نازل دمنده باد، شعله افکن، نازل قیر امولسیون، جرثقیل ۷۰۰ کیلوگرمی، پیکور هیدرولیکی غلتک ۶۰۰ کیلوگرمی، کاتر برش از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه است.

اوافزایش سرعت اجرا، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دور ریز آسفالت، دسترسی به آسفالت گرم، افزایش بهره‌وری و کیفیت اجرا، کاهش تعداد نیروی انسانی، کاهش تعداد دستگاه‌های مورد نیاز و بهبود عملکرد را از جمله مزیت‌های این دستگاه برشمرد.

تأمین و خرید این دستگاه، از خواسته‌های مردم در سامانه ۱۳۷ بود که با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان در زمینه لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به‌صورت استاندارد و سریع به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

شهردار کاشان به نقش‌آفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری پرداخت وگفت: استفاده از قیر امولسیون و دستگاه فلاسک آسفالت به منظور ترمیم آسفالت معابر شهری علاوه بر سرعت اجرا موجب پایداری بیشتر در زمینه بهسازی معابر می‌شود.

نظر شما