شناسهٔ خبر: 54312450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توپ را به وینی بدهید

گزینه نیمار برای توپ طلا 2022؛ بنزما نیست

نیمار بر خلاف نظر عمومی، وینیسیوس را شایسته‌تر از کریم بنزما برای توپ طلای 2022 می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاید یک سال قبل بسیاری از هواداران رئال مادرید از عملکرد پرفراز و نشیب وینیسیوس جونیور به ستوه آمده بودند، اما ورود آنچلوتی به رختکن این باشگاه همه چیز را تغییر داد. این ستاره جوان و برزیلی زیر نظر کارلتو روز به روز پیشرفت کرده و در کسب عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان، یکی از ارکان مهم ترکیب رئال مادرید لقب گرفت.

 

دیشب و در اوایل نیمه دوم بود که وینیسیوس جونیور با فرار تند و تیز خود به محوطه جریمه رسید و ارسال عرضی فده والورده را تبدیل به گل برتری رئال مادرید مقابل لیورپول کرد. البته این ستاره جوان در مراحل قبل و مقابل تیم‌هایی چون پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی نیز عملکرد درخشانی داشته و در کنار کریم بنزما، زوج خط حمله بسیار خوبی را برای رئال مادرید تشکیل دادند. یک سال پیش شاید کمتر کسی تصور می‌کرد چنین آینده درخشانی در انتظار وینیسیوس جونیور باشد، اما او زیر نظر کارلتو متحول شده و ستاره قهرمانی بزرگ رئال مادرید در اروپا لقب گرفت.

 

وینیسیوس با همین گل برای همیشه وارد تاریخ رئال مادرید شد. در پایان بازی فینال، نیمار، ستاره پی‌اس‌جی نیز زبان به تمجید از وینی گشود و گفت:« امسال متاسفانه بازی‌های زیادی را تماشا نکردم ولی از نظر من، وینیسیوس شایسته توپ طلاست. او در رئال عالی کار کرد و همراه با کریم بنزما شایسته توپ طلاست. دست من باشد، توپ طلا را به وینی خواهم داد. او همه کار کرد و شایسته این جایزه است.»

وینیسیوس حالا با افتخارات نیمار در لیگ قهرمانان برابر شده است. نیمار سال 2015 با بارسلونا این عنوان را کسب کرد.

نظر شما