شناسهٔ خبر: 54312327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

مصطفوی: نتیجه ایده‌آل از دیدار با نفت مسجدسلیمان می‌خواهیم/ برای بازی کردن ملی‌پوشان استقلال در حال تعامل هستیم

مربی تیم استقلال گفت: آماده ارائه بازی خوبی برابر نفت مسجدسلیمان هستیم و می‌خواهیم نتیجه‌ای ایده‌آل کسب کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از مصاف استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی مهمی را در پیش روی داریم. در لیگ امسال واقعاً تیم‌ها خیلی به هم نزدیک و همه تیم‌ها سخت کوش بودند. تیم نفت مسجدسلیمان، تیمی جوان، سخت‌کوش و دونده است. شناخت کافی از این تیم داریم. بازیکنان با روحیه بالا تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند و آماده ارائه یک بازی خوب و کسب یک نتیجه ایدهآل هستیم.

وی درباره بازی کردن ملی‌پوشان استقلال گفت‌: من زیاد در جریان این موضوع نیستم و فکر می‌کنم باشگاه در حال انجام تعاملات لازم است. فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد.

مربی تیم استقلال در مورد نمایش دفاعی از سوی نفت مسحدسلیمان بیان کرد: این طبیعی است که تیم‌ها در استادیوم آزادی و مقابل هواداران ما، بازی فشرده و دفاعی را ارائه می‌دهند. ما هم راهکارهای شکستن خطوط دفاعی را تمرین کرده‌ایم. بازیکنان روی این کار تسلط کافی را دارند. در جلسات قبلی هم روی این موضوع کار شده و خوشبختانه نتایج خوبی هم در هفته‌های قبل گرفته‌ایم.

وی در خصوص احتمال برگزاری بازی در روز پنج‌شنبه عنوان کرد: قطعاً این که برنامه‌ریزی شرطی باشد، می‌تواند در روند آماده‌سازی تیم تاثیرگذار باشد و لطمه بزند. با این حال آقای مجیدی یک‌سری راه‌کارهایی در نظر گرفتند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که ما بتوانیم فردا بازی خود را انجام دهیم و ان‌شاءالله به پیروزی برسیم.

مصطفوی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی و احتمال جدایی‌اش از استقلال تصریح کرد: بسیار مایه مباهات است که ما با حداکثر هواداران‌مان بتوانیم بازی برگزار کنیم. این قهرمانی متعلق به مردم است و حق طبیعی آن‌هاست که بتوانند این پیروزی را جشن بگیرند و در کنار تیم باشند. قطعاً این قضیه به تیم و بازیکنان انگیزه می‌دهد. راجع به سایر مسائل هم اجازه دهید فصل تمام شود و سپس درباره آن می‌توان صحبت کرد.

وی در مورد اعتراض استقلال به داوری در بازی با مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما در یک سری از صحنه‌ها اعتقاد داشتیم داور به خوبی عمل نکرد. با وجود اینکه بازی را برده بودیم، بسیار عصبی بودیم. ترجیح دادیم به همین دلیل صحبت نکنیم.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما