شناسهٔ خبر: 54312065 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

راهکارهایی جهت شکستن خط دفاعی در نظر گرفته‌ایم

مصطفوی: جدایی من و پین؟ آخر فصل جواب می‌دهم

مربی استقلال اعلام کرد که آنها روی چند صحنه داوری دیدار با مس اعتراض داشته‌اند و به همین دلیل مجیدی در نشست خبری بعد از آن دیدار حاضر نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در آخرین دیدار خود در لیگ بیست و یکم، فردا به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. البته این دیدار تحت برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ قرار دارد و اگر شهر خودرو امشب بتواند از سد پرسپولیس عبور کند، آنگاه دیدار استقلال به روز پنج‌شنبه موکول خواهد شد.

صالح مصطفوی مربی استقلال به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد. پس از آنکه حاضران در کنفرانس مطبوعاتی به یاد درگذشتگان حادثه آبادان فاتحه‌ای را قرائت کردند، مصطفوی صحبت‌هایش را این‌گونه آغاز کرد: در ابتدای صحبت‌هایم برای ضایعه درگذشت هموطنانمان در حادثه متروپل آبادان عرض تسلیت دارم. از خداوند برای خانواده‌هایشان آرزوی صبر دارم و امیدوارم در کشورمان شاهد این حادثه‌های تلخ نباشیم.

او درباره انگیزه‌های استقلال برای بازی آخر گفت: بازی فردا مهم است. در لیگ امسال، همه تیم‌ها سخت‌کوش و به هم نزدیک بودند. تیم نفت مسجدسلیمان نیز تیم جوانی است. از آنها شناخت کافی داریم، بچه‌ها با انگیزه و روحیه بالا تمریناتشان را پشت سر گذاشته‌اند. آماده ارائه یک بازی خوب و کسب نتیجه ایده آل هستیم.

مربی استقلال درباره اینکه فردا می‌توانند از بازیکنان ملی‌پوش استفاده کنند یا خیر پاسخ داد: من زیاد در جریان این موضوع نیستم. فکر می‌کنم باشگاه در حال انجام تعاملاتی است. خود آقای مجیدی پیگیری‌هایی دارند و فکر نمی‌کنم مشکلی باشد.

وی در مورد اینکه استقلال در بازی‌های خارج از خانه بهتر بازی می‌کند ولی در تهران برابر تیم‌های دفاعی کار سختی دارد، گفت: اینکه تیم‌ها در استادیوم آزادی مقابل تماشاگران برابر استقلال به‌عنوان قهرمان لیگ برتر بازی می‌کنند، طبیعی است که یک بازی فشرده دفاعی را انجام دهند. ما راهکارهای شکستن این خطوط دفاعی را تمرین کرده‌ایم. بچه‌ها نیز روی آن مسلط هستند. همان‌طور که پیش از این گفته بودیم، بازی به بازی جلو رفتیم و خوشبختانه هم در استادیوم آزادی و هم در خارج از آن نتایج خوبی کسب کردیم.

مصطفوی درباره اینکه اگر شهر خودرو امشب از سد پرسپولیس عبور کند، دیدار استقلال به پنج‌شنبه موکول می‌شود و این مسئله به تیم لطمه می‌زند یا خیر، گفت: اینکه برنامه ریزی شرطی باشد، ممکن است در روند آماده سازی برای یک مسابقه، تأثیرگذار باشد و لطمه وارد کند. ولی به هر حال آقای مجیدی یک سری راهکارها در نظر گرفته‌اند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای پیش برود که ما بتوانیم فردا بازیمان را انجام دهیم و لیگ را به پایان برسانیم.

وی درباره اینکه دیدار فردای استقلال پرتماشاگرترین دیدار 2 سال اخیر فوتبال ایران خواهد بود، گفت: این مایه مباهات است که بتوانیم حداکثر هوادار را در کنار خودمان داشته باشیم. این قهرمانی متعلق به این مردم بوده و حق طبیعی هواداران است که بتوانند این پیروزی را جشن بگیرند و در کنار تیم باشند که قطعا به تیم و بازیکنان انگیزه می‌دهد و جای خوشحالی دارد.

مربی استقلال درباره احتمال جدایی خودش و گابریله پین نیز گفت: اجازه دهید فصل به پایان برسد سپس صحبت خواهیم کرد.

او در مورد اینکه عدم حضور مجیدی در نشست خبری پس از بازی با مس در اعتراض به داوری‌ها دستاورد مثبتی برای این تیم داشته است یا خیر، گفت: واقعیت این است که ما روی یک‌سری از صحنه‌ها اعتقاد داشتیم که داور درست عمل نکرده است. با وجود اینکه بازی را برنده شدیم اما بسیار عصبانی بودیم. ترجیح دادیم صحبت نکنیم. الان اگر می‌خواهید تا برایتان یک بیت شعر بخوانم! (با خنده)

نظر شما