شناسهٔ خبر: 54311841 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«کودک‌شو۵» در راه تلویزیون

کارگردان برنامه «کودک‌شو» از مراحل پیش‌تولید فصل پنجم آن خبر داد که به زودی برای پخش آماده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مدت‌ها است خبری از «کودک‌شو» روی آنتن تلویزیون نیست. رضا نصیری این روزها «تهمتن» را روی آنتن دارد و در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم از مراحل آماده‌سازی سری جدید «کودک‌شو» برای شبکه نسیم خبر داد. 

او تأکید کرد: در طرح و برنامه، اتاق فکری تشکیل شده و روی طرح دکور فعالیت می‌کنیم. محتوا این روزها دغدغه اصلی ما است که در راستای رسالت‌‌ و هدف‌مان، در راه فرزندآوری و شناخت خانواده‌ها از هم و والدین نسبت به فرزندان، قدم برداریم. به طرح‌های جدیدی می‌اندیشیم و آیتم‌های جدیدی را طراحی خواهیم کرد. 

نصیری‌ در پاسخ به این سؤال که سری جدید «کودک‌شو» چه زمانی پخش می‌شود، گفت: این روزها در پیش‌تولیدیم و پیش‌بینی‌مان این است بعد از محرم و صفر بتوانیم برای پخش آماده شویم. 

کارگردان «کودک‌شو» و «تهمتن» همچنین راجع به مجری این برنامه هم توضیح داد: هنوز ما و شبکه نسیم، راجع به مجری به جمع‌بندی نرسیده‌ایم؛ بحثِ اصلی ما محتواست، هم از تیمِ نویسندگی فصل قبل ما حضور دارند و هم چند نفر دیگر اضافه شده‌اند. لوکیشن هم در فرهنگسرای بهمن خواهد بود. 

وی درباره ضبط سری پنجم این مسابقه گفت: با توجه به نظرسنجی‌های مرکز تحقیقات سازمان و اقبال مخاطب به این برنامه، کار برای ما و تیم تولید سخت می‌شود از این جهت که برای فصل‌های جدید بتوانیم با ساختار و ایده‌های جدید به آنتن برگردیم. مسابقه «کودک شو» با ساختاری جدید به شبکه نسیم بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

نظر شما