شناسهٔ خبر: 54311353 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار کاشان تأکید کرد:

ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی با تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی

شهردار کاشان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در استفاده از تجهیزات به‌روز و شیوه‌های نوین اجرایی، توسعه ظرفیت‌ها در این حوزه به منظور ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی را یک ضرورت دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن بخشنده‌امنیه در حاشیه آئین رونمایی و بهره‌برداری از دستگاه فلاسک آسفالت، اظهار کرد: اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از این دستگاه به همراه خودرو بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مخزن دستگاه آسفالت بیش از ۹ تن است، افزود: این دستگاه که به‌منظور لکه‌گیری و ترمیم استاندارد آسفالت، قابلیت نگهداری آن را به‌صورت گرم در مدت زمان افزون بر ۱۰ ساعت دارا است.

شهردار کاشان خاطرنشان کرد: افزایش سرعت اجرا، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دورریز آسفالت، دسترسی به آسفالت گرم، افزایش بهره‌وری و کیفیت اجرا، کاهش تعداد نیروی انسانی، کاهش تعداد دستگاه‌های مورد نیاز از چند دستگاه به یک دستگاه، بهبود عملکرد و کاهش ترافیک حین اجرا از جمله مزیت‌های این دستگاه است.

بخشنده‌امنیه اضافه کرد: نازل دمنده‌باد، شعله‌افکن، نازل قیر امولسیون، جرثقیل ۷۰۰ کیلوگرمی، پیکور هیدرولیکی غلتک ۶۰۰ کیلوگرمی و کاتر برش از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه است.

وی تاکید کرد: با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان در زمینه لکه‌گیری و ترمیم آسفالت برطرف می‌شود.

شهردار کاشان با اشاره به نقش‌آفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری برای تأمین و راه‌اندازی دستگاه، خاطرنشان کرد: استفاده از قیر امولسیون و دستگاه فلاسک آسفالت به منظور ترمیم آسفالت معابر شهری علاوه بر سرعت اجرا موجب پایداری بیشتر در زمینه بهسازی معابر می‌شود.

بخشنده‌امنیه گفت: یکی از الزامات توسعه، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد است؛ رویکردی که طی این دوره به دنبال تحقق آن در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری هستیم.

نظر شما