شناسهٔ خبر: 54311213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استحکام بنای مجتمع مسکونی و تجاری سبحان بروجرد بررسی شود

بروجرد - ایرنا - رییس شورای شهر بروجرد گفت: استحکام بنای مجتمع تجاری و مسکونی سبحان در خیابان ۴۵ متری بسیج باید بررسی شود، زیرا ممکن است استانداردهای لازم را نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

محمد پاپی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزود: طبق گزارشاتی که از مردم محل به شورا و شهرداری داده شده است و با توجه به بازدید از این ملک مشاهده شد که مقدار زیادی آب در طبقه پارکینگ جمع شده که به وسیله پمپ به بیرون تخلیه می شود.
وی اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده و مشورت با کارشناسان ساختمان این ملک در زمان احداث زه‌کشی مناسبی نداشته است.
رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: به خاطر اهمیت موضوع و با توجه به اینکه این ملک در یکی از مناطق پرجمعیت و پر تردد شهر بنا شده لذا نیاز است که استحکام آن توسط نظام مهندسی و اداره استاندارد بررسی شود.
پاپی نژاد افزود: این ملک از نظر مساحت نیز مشکلاتی دارد که شورا و شهرداری نوع‌ واگذاری آن را بررسی خواهد کرد زیرا پروانه ساخت این ملک برای ۲ طبقه و یک پیلوت است ولی متاسفانه هشت طبقه بنا شده است.
وی اظهار داشت: از دادستانی و دیگر مسوولان شهرستان تقاضا داریم تا با ورود به بررسی روند احداث این ملک از عواقب آینده آن جلوگیری کنند.
رییس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: تا اطمینان کامل از استحکام و استانداردسازی ساختمان تجاری مسکونی سبحان پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

نظر شما