شناسهٔ خبر: 54311195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استقلال بدون ملی پوشان در هفته آخر لیگ به میدان نمی رود؟

باشگاه استقلال خواهان حضور ملی پوشان این تیم در بازی با نفت مسجدسلیمان است، نه فقط جشن قهرمانی.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد مومنی در خصوص عدم حضور 5 بازیکن ملی پوش استقلال در بازی پایانی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: وقتی اسامی تیم ملی اعلام و تعدادی از بازیکنان استقلال انتخاب شدند، ما باید آخرین بازی را با توجه به قوانین و مقرراتی موجود با ملی پوشان انجام بدهیم. در غیر این صورت اگر ملی پوشان جدا شوند بازی انجام نمی‌شود چون تعداد نفراتمان بیشتر از قوانین و مقرراتی است که سازمان لیگ دارد و حتما با ملی پوشان مان در این بازی حاضر خواهیم شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرده سرمربی تیم ملی فقط با حضور ملی پوشان استقلال در جشن قهرمانی موافقت کرده، گفت: در جریان این مساله نیستم اما قانون سازمان لیگ می‌گوید اگر ملی پوشان بیشتر از 3 نفر باشند باید رضایت باشگاه جلب شود. ما 5 بازیکن در تیم ملی داریم و اگر قرار است این اتفاق بیفتد بازی لغو می شود.

وی افزود: این شرایط مناسبی برای لیگ نیست. با توجه به اینکه زمان بازی را هم اعلام کردند این منافات دارد. با توجه به این که تیم ملی بازی هم در پیش ندارد و اردو هم فقط جنبه تمرینی دارد، چه بهتر که بازیکنان ملی پوش در کوران مسابقات قرار بگیرند تا بتوانند توانایی های فیزیکی و فنی را در زمین اجرا کنند که این مساله به نفع استقلال و تیم ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما