شناسهٔ خبر: 54311006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نظری در دیدار مسئولان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور خلخال:

دانشگاه ها در مسیر جهاد تبیین حرکت کنند

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جهاد تبیین و روحیه معنوی گفت: دانشگاه ها باید در مسیر جهاد تبیین حرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، سید غنی نظری در جمع مسئولین شهرستان خلخال و جمعی از هیأت علمی دانشگاه‌های پیام نور شهرستان خلخال از پیگیری حل مشکلات ساماندهی کارکنان دولت و مجموعه کارکنان دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه‌ها در مسیر جهاد تبیین حرکت کنند.

وی بیان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مردمی بودن، مردمی ماندن، فصل الخطاب تمام مسئولین، دستگاه‌ها و نهادها است و همه در همه حال باید برای تحقق این امر بکوشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص خدمت به مردم علاوه بر رحمت های خدادادی آثار ماتقدم و ماتاخر دارد که قطعاً خدمت به مردم در هر کیفیتی انجام گیرد در پیشگاه خداوند مقبول است.

نظری با اشاره بهانه تراشی دشمنان، سخنان مغرضانه شبکه‌های معاند غربی و دشمنان و منفعت طلبان داخلی و خارجی گفت: قطعاً انقلاب اسلامی در مسیری که با حضور ولایت امر مسلمین امام خامنه ای در حرکت است، ادامه حیات خواهد داد و دشمنان در سایه همدلی، بصیرت و وحدت نخواهند توانست به اهداف و آمال خود دست یابند.

وی به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص در خدمت مردم بودن و مردمی ماندن اشاره کرد و بیان کرد: ساعات کار تعریف شده مهم نیست مهم این است که مسئولین و کارکنان در تمامی اوقات برای مردم بگذارند./

پایان پیام

نظر شما