شناسهٔ خبر: 54310780 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پیکاپ پاسپورت ویزای تحصیلی لتسگو یونی

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیکاپ پاسپورت ویزای تحصیلی لتسگو یونی

آیا با واژه پیکاپ پاسپورت و یا پیکاپ ویزا آشنایی دارید و می‌دانید که برای چه کاری استفاده می‌شود؟ اگر اطلاعات چندانی در این رابطه نداشته و در تلاش برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی هستید، با لتس گو یونی همراه شوید تا در ادامه پیکاپ پاسپورت ویزای تحصیلی را به شما معرفی کنیم.

اصولاً زمانی که می‌خواهید قدم اول را برای ویزای تحصیلی کانادا بردارید، باید شهر، استان و دانشگاه مورد نظر را انتخاب کرده و با مراجعه به وب سایت دانشگاه و دپارتمان پذیرش، از شرایط اخذ پذیرش تحصیلی برای دانشجویان بین‌المللی آشنا شوید.

تا به اینجای کار، شما باید مدارک و شرایط مورد نیاز پذیرش دانشگاه کانادایی را آماده و ترجمه کرده و برای بررسی و ارزیابی بیشتر ارسال کنید.

در واقع شما هنوز به مرحله پیکاپ پاسپورت و پیکاپ ویزا نرسیده و درگیر دعوت نامه تحصیلی از یک موسسه آموزشی و دانشگاه کانادایی هستید. اما زمانی که بعد از گذشت یک تا 3 ماهه کاری، بالاخره نتیجه ارزیابی و بررسی دانشگاه برای شما ارسال شده و با درخواست پذیرش تحصیلی شما موافقت شود، دیگر نوبت به کسب اطلاعات لازم برای پیکاپ پاسپورت ویزای تحصیلی کانادا می‌رسد.

اگر با پروسه اخذ ویزای تحصیلی کانادا از داخل ایران آشنایی ندارید باید بگوییم که سفارت این کشور از سال 2012 در ایران بسته شده و خدمات ویزا ارائه نمی‌دهد.

برهمین اساس، شما ملزم هستید تا بعد از گذراندن پروسه اخذ پذیرش تحصیلی، به سراغ وب سایت رسمی اداره مهاجرت و شهروندی کانادا یعنی Canada.ca رفته و با ایجاد یک حساب کاربری آنلاین، برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اپلای کنید.

در واقع شما باید تمامی مدارک درخواستی اداره شهروندی کشور کانادا را آماده و ترجمه رسمی کرده و بعد از اسکن، بر روی حساب کاربری خود آپلود نمایید؛ سپس بعد از تکمیل فرم آنلاین درخواست ویزا و آپلود تمامی مدارک درخواستی، نوبت به پرداخت هزینه ارزی ویزای تحصیلی، انگشت نگاری و عکس بیومتریک در وب سایت می‌شود.

برای پرداخت هزینه و نهایی‌سازی این پروسه، شما نیاز به یک کردیت کارت معتبر داشته و یا باید از طریق یک صرافی و یا موسسه مهاجرتی این کار را انجام دهید.

با انجام تمام این کارها، شما دو بخش اصلی یعنی اخذ نامه پذیرش و درخواست ویزای تحصیلی از سایت سفارت کانادا را انجام داده‌اید. اما یک بخش دیگر یعنی مرحله ثبت اثر انگشتان دست و عکس بیومتریک باقی مانده که شما به صورت حضوری در مرکز سفارت کانادا حاضر شده و این کارها را انجام دهید.

با توجه به این سفارت کانادا در ایران غیرفعال است، شما ملزم هستید تا به وبسایت کارگزاری خدمات ویزای وی اف اس گلوبال مراجعه نموده و بعد از نهایی‌سازی پرداخت هزینه ویزای تحصیلی کانادا، نسبت به رزرو وقت سفارت این کشور در یکی از شعبات وی اف اس کشورهای همسایه (مثل ارمنستان، امارات، ترکیه و عراق) اقدام کنید.

عموماً شما برای 30 روز کاری مهلت دارید تا از زمان درخواست ویزای تحصیلی کشور کانادا برای رزرو وقت سفارت اقدام کرده و مراحل باقیمانده ثبت اثرانگشت و عکس بیومتریک را انجام دهید.

از این رو، شما نیاز به خرید بلیط هواپیما و بلیط هتل کشوری مثل ترکیه را داشته و باید در موعد مقرر وقت سفارت، در محل کارگزاری وی اف اس آن کشور حاضر باشید. شما باید یک پرینت از وقت سفارت گرفته و به همراه اصل پاسپورت در محل کارگزاری وی اف اس حاضر شوید و بعد از انجام مراحل اثرانگشت و عکس بیومتریک (که در حدود 20 دقیقه زمان می‌برد)، به کشور مبدا بازگردید.

بنابر شرایط سفارت، زمان ارزیابی پرونده ویزای تحصیلی کانادا از بین 1 تا 3 ماه کاری اعلام شده است. به بیانی دیگر، شما باید به کشور مبدا بازگشته و از طریق ایمیل و حساب کاربری وب سایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، پیگیر نتیجه ویزا باشید.

پیکاپ ویزای تحصیلی کانادا

در صورتی که با درخواست ویزای تحصیلی شما از سوی سفارت موافقت شده باشد، مجدداً ملزم هستید تا با در دست داشتن اصل پاسپورت و پرینت ایمیل دریافتی، به شعبه کارگزاری وی اف اس در کشور خارجی مراجعه کرده و برچسب ویزای کانادا را به پاسپورت خود پیوست کنید.

اما انجام این کار نیاز به هماهنگی برای اخذ مرخصی از شرکت، رزرو بلیط پرواز رفت و برگشت هواپیما و هتل دارد و در اغلب موارد یک پروسه زمان‌بر، هزینه‎بردار و کلافه‌کننده است.

برهمین اساس، پیشنهاد ما به شما این است که به جای حضور مجدد در شعبه وی اف اس گلوبال خارج از کشور و صرف زمان و هزینه زیاد، از خدمت استثنایی پیکاپ پاسپورت ویزای تحصیلی کانادا لتس گو یونی استفاده کنید.

شما این امکان را دارید تا با عقد قرارداد رسمی با کارشناسان لتسگو یونی، این اختیار را به نماینده این موسسه مهاجرتی و تحصیلی بدهید که به جای شما پاسپورت را به محل کارگزاری وی اف اس در کشور واسط برده و با الصاق برچسب ویزا به پاسپورت، آن را در مدت زمان کمی در داخل ایران به دست شما برسانند.

پروازهای اختصاصی و هفتگی موسسه مهاجرتی لتس گو یونی، این اختیار و توانایی را به نمایندگان لتسگو یونی می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن به کارهای مرتبط با مهاجرت تحصیلی شما به کانادا رسیدگی کرده و بدون ایجاد اخلالی در برنامه‌ریزی‌های شما، اصل پاسپورت و ویزا را در داخل ایران به شما تحویل دهند.

از این رو، چنانچه مایل هستید تا در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و به دور از هرگونه دغدغه برنامه‌ریزی و هماهنگی، ویزای تحصیلی کانادا را در مدت زمان کمی دریافت کنید، چاره کار شما استفاده از خدمت موسسه لتسگو یونی یعنی پیکاپ پاسپورت ویزای تحصیلی کانادا خواهد بود.

همچنین در صورتی که با پروسه اخذ پذیرش تحصیلی، آماده سازی و ترجمه رسمی مدارک و اپلای ویزای آنلاین کانادا آشنایی چندانی نداشته و از داشتن شرایط لازم و کافی برای اخذ این نوع از ویزای ارزشمند کانادا مطمئن نیستید، کافیست تا از مشاوره، ارزیابی و خدمات تخصصی کارشناسان ما در موسسه لتس گو یونی استفاده کنید تا در تمامی مراحل شما را راهنمایی و همراهی نموده و به نتیجه دلخواه برسانند.

شما می‌توانید صفر تا صد خدمات تحصیل در کانادا از جمله درخواست پذیرش، آماده سازی و تکمیل مدارک و اپلای ویزای تحصیلی و همچنین پیکاپ پاسپورت و ویزای دانشجویی را به لتسگو یونی سپرده و شانس موفقیت خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

منبع: letsgouni.com/blog/pickup-visa

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما