شناسهٔ خبر: 54310413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

وکیلی: 10 دیدار تدارکاتی در اردوی استان گلستان پیش‌بینی کردیم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از برگزاری نهمین اردوی آماده‌سازی این تیم در استان گلستان خبر داد و گفت: در این اردو 10 دیدار تدارکاتی پیش‌بینی کرده‌ایم تا بازیکنان برای بازی در مسابقات واقعی آماده شوند.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هشتمین اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز سه‌شنبه سوم خرداد در ارومیه به پایان رسید و این تیم از فردا (دوشنبه نهم خرداد) نهمین اردوی خود را در استان گلستان آغاز خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان با تاکید بر این که هشتمین اردوی تیم ملی نوجوانان کیفیت خوبی داشت، گفت: 8 دیدار در ارومیه و یک بازی تدارکاتی هم در ماکو انجام دادیم. همچنین در این اردو تمرینات بدنسازی، تکنیک و تاکتیکی‌ را پیگیری کردیم. خدا را شکر اردو در شرایط خوبی برگزار شد و به تهران برگشتیم تا بازیکنان پس از چند روز استراحت اردوی نهم را شروع کنند.

محمد وکیلی درباره محل برگزاری اردوی آینده تیم ملی نوجوانان هم توضیح داد: اردوی نهم نهم خرداد در استان گلستان آغاز می‌شود. در مدت این اردو در دو شهر گرگان و گنبد 10 بازی تدارکاتی خواهیم داشت که 4 بازی در گرگان و 6 بازی در گنبد و شهرستان‌های نزدیک این شهر خواهد بود تا بازیکنان برای حضور در مسابقات پیش‌رو آماده‌تر شوند.

وی ادامه داد: تمرینات را در کنار بازی‌های تدارکاتی دنبال می‌کنیم تا با مسابقات بیشتر شرایط روحی و روانی بازیکنان بهتر شده و استرس کمتری داشته باشند. اگر با توجه به کاهش بیماری کرونا شرایط حضور تماشاگر در این شهرها فراهم باشد، بازیکنان می‌توانند برای حضور در مسابقه واقعی آماده‌تر شوند.

وکیلی در خصوص دلیل انتخاب استان گلستان برای برگزاری اردوی نهم، گفت: این استان را به این دلیل انتخاب کردم که تعداد بازیکنانی که در این منطقه آماده هستند و می‌توانند با تیم ملی نوجوانان دیدار تدارکاتی داشته باشند، زیاد است. ضمن این‌که سالن استاندارد هم دارد که موضوع مهمی برای تمرینات است و اگر مجوز حضور تماشاگر هم بگیریم، تصور می‌کنم در این شهرها استقبال خوبی از بازی‌ها شود.

محمد مانی علیخانی،‌طاها بهبودنیا، عمران گوگ‌جیلی، امید سقلی، سیدمتین حسینی، سیدحسین زمانی، امیرعلی دولتی، حامد شمسینی، رضا عزیزی، سیدمرتضی طباطبایی، سامان بهاالدینی، محمد بوژمهرانی، آرین محمودی‌نژاد، ابوالفضل مهدیان، محمدرضا آل‌‍‌جلیل و سام مرادی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

محمد وکیلی به عنوان سرمربی، حمید جعفرزاده، آرش صادقیانی، حسام ناییجی، امین شاکری و امان نظردوجی (مربیان)، مانی تراب زاده (فیزیوتراپ)، محمد مهدی آذرمهری(ماساژور)، محمدمعین اذرمهری(آنالیزور) و حسین سلیمانی به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان را در این اردو همراهی می کنند.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا از 24 تا 31 مرداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. 11 تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران با تیم‌ قطر در گروه یک همگروه هستند.

نظر شما