شناسهٔ خبر: 54310253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

بزرگترین مظهر انقلاب اسلامی وجه اجتماعی آن است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بزرگترین مظهر انقلاب اسلامی وجه اجتماعی آن است و آلودگی مظاهر اجتماعی به فسق و فجور، مقابله با انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم پایانی سومین جشنواره مفلحون خراسان رضوی گفت: اگر در برابر بی‌حجابی بی تفاوت باشیم نشانگر بی تفاوتی در برابر خدا و دین اوست.

او گفت: برگزاری جشنواره، همایش و نشست، اصل ماجرا نیست و اصل ماجرا مقابله با گناه در عرصه زندگی اجتماعی است.

امام جمعه مشهد گفت: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر در عرصه زندگی اجتماعی بسیاری از آسیب‌ها دور می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در این مراسم گفت: اگر مساله حساسیت و عِرق در ما خاموش شود و نسبت به ولایت ائمه (ع) و کرامت شهیدان این حساسیت از بین برود بر اساس آیات قرآن مرگ ماست و دشمن را بر ما مسلط می‌کند.

آیت الله کاظم صدیقی گفت: گناه، کوچک و بزرگ ندارد و مخالفت با خدا و خیانت به خود است. ویروس گناه مثل ویروس کرونا مسری است و جامعه توحیدی نمی‌تواند تماشا کند اشخاص جامعه مبتلا شوند و به جهنم بروند.

او گفت: این که نسبت به معروف، محب و نسبت به منکر منزجر باشیم جزء واجبات است و آنچه که هشت سال کشور ما را از گزند دشمنان حفظ کرد غیرت دینی بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی هم گفت: در سومین جشنواره مفلحون خراسان رضوی از بین ۲۴۳ نفر معرفی شده توسط دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی ۵۰ نفر به عنوان افراد برتر انتخاب شدند.

مهدی رضایی گفت: ارزشها، مسوولیت پذیری، انضباط اداری، تکریم ارباب رجوع، حُسن شُهرت، خلاقیت و نوآوری، تقویت روحیه کار و ایثارگری از جمله مهمترین معیار‌هایی است که در انتخاب افراد برتر در نظر گرفته شده است.

مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره مفلحون خراسان رضوی در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

نظر شما