شناسهٔ خبر: 54310196 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

در روز افت ۱۹.۳ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک بانک بورسی، سهم ورشکسته، سه شرکت شیمیایی + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۹.۳ هزار واحدی شاخص، بانک بورسی، سهم ورشکسته، سه شرکت از گروه محصولات شیمیایی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی منفی و متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 19 هزار و 372 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 534 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 5.2 و 4.4 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، سایپا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان با تقاضای 882، 581، 531 ، 488 و 302 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 12 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، موتوژن شرکت حاضر در بازار اول بورس با افت 1.8 درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد 33.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های شیمیایی رنگین، آلومینیوم ایران، کف، تولی پرس، واسپاری گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، کابل البرز، توسعه اقتصادی آرین، سازه پویش، روان فن آور، بانک خاورمیانه، لوله و تجهیزات سدید (سهم ورشکسته) ، آهن و فولاد میلاد، داده پردازی ایران و صنایع تجهیزات نفت، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور یک بانک، سهم ورشکسته، سه شرکت از گروه محصولات شیمیایی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما